X

Сенсаційний МАЗ та інші новинки Comtrans 2019

На выставке Comtrans 2019 дебютировал низкопольный автобус третьего поколения МАЗ-303, показано немало и другой интересной техники

Мінський автозавод нарешті представив широкій публіці свій низькопідлоговий автобус третьої генерації – МАЗ-303, засвітивши його на виставці Comtrans 2019, повідомляє drom.ru. Про цю машину ми вже докладно розповідали кілька тижнів тому.

Нагадаємо, що 12-метровий автобус відрізняється абсолютно новим дизайном, чимось схожим на Solaris Urbino, і оснащений турбодизелем Mercedes-Benz стандарту Євро-6 потужністю 299 к.с.

Поруч також можна побачити магістральний тягач МАЗ-5440М7 з колісною формулою 4х2. Він відрізняється кабіною з новим дизайном і двигуном Mercedes-Benz OM470 LA Євро-6 потужністю 428 к.с. (2100 Нм). Останній агрегатується з роботизованою 12-ступінчастою КП Mercedes-Benz G211-12 New AMT і гіпоїдним тяжним мостом Mercedes-Benz. Машина укомплектована передовими системами активної безпеки – ABS, ASR, ЕВЅ.

А стосовно інших новинок, то тут варто відзначити деяких російських виробників. Так, наприклад, ГАЗ презентує рейстайлінгову ГАЗель із двигуном Volkswagen у 136 к. с. Тут також можна побачити і ще дві Газелі – на електротязі і на стиснутому газі. Поруч стоїть і Газон Next на стиснутому газі.

А ось на стенді КАМАЗ можна побачити диво-всюдихід «Арктика» з кабіною К5, шарнірно-зчленованою рамою і на величезних «зубастих» колесах.

Доволі спірний рестайлінг старої “івеківської” кабіни показав автозавод “Урал”.
А щодо західноєвропейських виробників, то на Comtrans 2019 експонується ціла феєрія новинок.

І передусім слід відзначити магістральний тягач Ford Trucks F-MAX, який переміг у престижному міжнародному конкурсі International Truck of the Year 2019 (Міжнародна вантажівка 2019 року). Докладніше про машину можна довідатися з нашого нашого тест-драйву.

Mercedes-Benz показує Sprinter третьої генерації в різних виконаннях, зокрема і в броньованому інкасаторському.

А от компанія IVECO презентувала магістральний тягач IVECO Stralis СNG на стиснутому газі.

А це Volvo Trucks блиснула далекобійним сідельником FH на скрапленому газі LNG. До речі, таку машину ми нещодавно випробовували на полігоні в Польщі.

А стосовно німецького виробника MAN, то він представив на Comtrans 2019 одразу два електромобілі, причому яких – вантажівки важкого класу MAN eTGM повною масою 26 т і запасом ходу до 180 км, а також розвізний фургон MAN eTGE.