Scania просуває використання біогазу на автобусних перевезеннях
Компанія Scania поставить для відомого оператора FlixBus 50 автобусів, що працюють на скрапленому біогазі (LBG). Це будуть туристичні лайнери Irizar i6S Efficientline на шасі Scania. Замовлення має бути виконане до кінця 2025 року. На початковому етапі автобуси працюватимуть на різних газових сумішах, з поступовим збільшенням частки біогазу. Після остаточного переходу на невикопне «блакитне» паливо, очікується, що кількість СО2 у вихлопі знизиться на 80%.
Зазначимо, що Scania вже має успішний досвід застосування на автобусах своїх газових двигунів, які можуть працювати як на звичайному, так і на біо-газі. При цьому потужність і максимальний крутний момент зберігаються на рівні дизельних агрегатів. А перехід від стисненого біогазу на скраплений дозволяє збільшити запас ходу.
Автобусний оператор FlixBus зобов’язався декарбонізувати свій автопарк у Європі вже до 2040 року, що набагато випереджає терміни, встановлені Паризькою угодою. У свою чергу, компанія Scania планує на 50% скоротити викиди СО2 на внутрішніх операціях вже до 2025 року, і допомогти своїм клієнтам у зменшенні викидів СО2 на 20% у цей же термін.