Компанія Scania підтримує амбітний проєкт шведського транспортного оператора Falkenklev Logistik зі створення найбільшого в країні зарядного хаба для електровантажівок, що живиться від сонячної електростанції. Зокрема, Scania поставить п’ять акумуляторних електровантажівок 4х2 з кузовами марки SKAB, а також зарядне обладнання потужністю 1,6 МВт.
Уже до кінця року в новому депо Falkenklev Logistik в Мальмі з’явиться станція на 22 вантажівки, яку потенційно можна буде розширити для одночасної зарядки до 40 машин. Зарядна станція — від фінського виробника Kempower — побудована на інтелектуальній технології, яка може подавати енергію залежно від кількості одночасно заряджених транспортних засобів, з початковою максимальною потужністю 250 кВт на машину і потенціалом збільшення до 320 кВт. Це зроблено для того, щоб в майбутньому тут могли заряджатися електромобілі з батареями більшої ємності.
Falkenklev Logistik
також доручив сонячній енергетичній компанії Soltech Energy Solutions побудувати сонячний парк площею 1,5 га разом з акумуляторною системою зберігання енергії потужністю 2 МВт для створення сучасного енергетичного центру. Але, мабуть, найбільш вражаючою деталлю цієї ініціативи є те, що Falkenklev погодився зробити зарядні станції загальнодоступними — для вантажних автомобілів інших компаній.
Генеральний директор Falkenklev Logistik Віктор Фалькенклев зазначив: “Зарядні станції і сонячний парк — це ідея, яка виношувалася пару років. Враховуючи екологічну ситуацію, а також зростання цін на дизельне паливо, ми ухвалили рішення електрифікувати весь наш автопарк. Електрика для наших машин буде вироблятися за рахунок сонячної енергії, що робить його на 100% відновлюваним. І це дуже важливо для нас”.
Цей проєкт буде частково профінансований шведським фондом з охорони навколишнього середовища Naturvårdsverket, що покриє половину вартості проєкту, який оцінюється в 18 млн шведських крон.