Найбільший і найстрашніший мотор Volkswagen залишається у виробництві
Чимало виробників суперкарів та й просто високопотужних автомобілів на щодень, змушені відмовлятися від величезних бензинових двигунів на догоду дотриманню дедалі жорсткіших норм викидів. Хоч би як компанії намагалися зберегти свої 10- і 12-циліндрові мотори, рано чи пізно їх доведеться відправляти на сторінки історії. Сприяє цьому і тенденція дедалі більшого попиту на електромобілі. Так, здавалося б, шансів вижити у бензинових монстрів практично немає, але у Volkswagen так не вважають.
У лінійці концерну є силова установка W16 з чотирма турбінами. Її об’єм становить 8.0 літрів, і ви правильно зрозуміли – це агрегат суперкара Bugatti Chiron. За словами керівника Bugatti Стефана Вінкельманна, трансмісія з квадро-турбонаддувом W16 ще жива і не має наміру вмирати, незважаючи на широку тенденцію до скорочення розмірів і об’ємів ДВЗ.
Він визнав, що у Bugatti є вибір серед величезної кількості двигунів Volkswagen Group, проте Стефан зазначає, що місія Bugatti, як і мета проекту Chiron, кардинально відрізняється від інших моделей концерну. “У W16, на мій погляд, є майбутнє. Це унікальна торговельна пропозиція, вартість якої не зменшується”, – сказав Вінкельманн. Він додав, що керівник Volkswagen Group Герберт Дисс “знає ціну двигуну W16”.
Глава Bugatti також висловив свою думку щодо зникнення двигунів внутрішнього згоряння, зазначивши, що навіть в цьому разі W16 нічого не втратить. “Якщо це останнє десятиліття ДВЗ, то мотор Chiron стане останнім свого роду, а останній – означає колекційний”, – наголошує Стефан.
“Навіть у разі електрифікації, в моторному відсіку Chiron однаково залишиться ДВЗ, адже люди купують цю машину виключно заради задоволення і отримання максимально законної потужності. Вартість EB110 стрімко зростає і Veyron впевнено дорожчає з кожним днем. Мені не потрібно бути чарівником, щоб передбачити, що така сама доля чекає і на Chiron”, – підсумував він.