X

Автопарк вантажівок у Європі старішає – свіжі дані

Последний отчет ACEA показал, что автопарк грузовиков в Европе стареет, что не может не волновать в свете ужесточения норм по выбросам СО2

Автопарк вантажівок в Європі не тільки не молодіє, а навпаки – стає дедалі старшим. І це підтверджує свіжа статика, оприлюднена Асоціацією Європейських Виробників Автомобілів (ACEA). Сьогодні середній вік вантажівок на дорогах ЄС становить 12,4 року, тоді як у 2013 році він був 11,7 року. Наразі в ЄС експлуатується понад 6,6 млн вантажівок. Найбільший їхній автопарк у Польщі – 1,1 млн шт., потім у Німеччині та Італії.

Читайте також:
Верховна Рада проголосувала за перенесення норм Євро 6 для автомобілів

Левову частку автопарку вантажівок важкого і середнього класів (повною масою понад 3,5 т) – точніше 98,3% – становлять дизельні автомобілі. А на частку  машин на електротязі припадає мізерно мала частина – лише 0,01% або одна на 10 тис. од. На природному газі працює лише 0,4% вантажівок. А стосовно автобусів, то тут ситуація набагато краща – за даними CME Solutions, за перші шість місяців цього року в ЄС зареєстровано 2126 електробусів.

Читайте також:
Компания BYD поставит в Европу рекордное количество электробусов

Все це викликає занепокоєння у виробників вантажних автомобілів і автобусів у рамках майбутнього посилення екологічних норм. Нагадаємо, що на початку цього року в ЄС затвердили нові стандарти щодо викидів вуглекислого газу СО2 для великовантажних автомобілів: з 2025 року вони мають скоротитися на 15%, а до 2030 року – на 30%. Все це потребує найшвидшого переходу на альтернативні види палива, однак для цього необхідно побудувати інфраструктуру зарядних і заправних станцій для вантажівок, якої на сьогодні в Європі немає.

Ці та низку інших питань керівники галузі ACEA обговорили днями в Брюсселі з нагоди Конференції ООН зі зміни клімату COP25, що проходить з 02 до 13 грудня в Мадриді.