X

Rosenbauer презентує компактні пожежні автомобілі CT Frame

Пожарные автомобили нового поколения Rosenbauer CT Frame отличаются легкой и компактной конструкцией, большим полезным объемом и интуитивно понятной концепцией управления спецоборудованием

Компактні пожежні автомобілі нового покоління CT Frame від компанії Rosenbauer можуть бути побудовані на базі фургонів або вантажних автомобілів повною масою від 5 до 14 т. Ці шасі дають змогу виготовляти пожежні машини з невеликою шириною (2100/2200/2 350/2 500 мм) і малою габаритною висотою кузова (від 2400 до 2600 мм, без обладнання на даху). Тому машини CT Frame призначені для використання на вузьких вулицях або в тунелях.

Невелика загальна висота забезпечує зручний і безпечний доступ у кабіну екіпажу, а також легкий доступ до спецобладнання. Низький центр ваги позитивно впливає на ходові якості і покращує стійкість під час руху. Завдяки компактним розмірам і короткій колісній базі автомобілі CT Frame також вражає високою маневровістю.

Читайте також:
Революционный пожарный автомобиль Rosenbaurer: новые подробности об электротрансмиссии

Максимальний обсяг завантаження
CT Frame пропонує дуже великий завантажувальний обсяг завдяки своїй легкій, компактній і стійкій до скручування просторій надбудові. Максимальну кількість обладнання можна розмістити у відсіках і повнорозмірних рундуках (у випадку шасі вантажівки як між осями, так і за задньою віссю), оскільки обмежувальних стінок кузова або поперечних розпірок мало. Вони закриваються цільними ролетами вручну або натисканням кнопки, а також можуть відкриватися централізовано з кабіни водія.

Гнучка брекет-система
Повний асортимент кронштейнів Rosenbauer COMFORT доступний для індивідуального та наочного меблювання відсіків для обладнання. Модульна система складається, крім іншого, з плавно регульованих полиць, фігурних власників, відсіків для шлангів, а також вантажних боксів і обертових платформ для розміщення важкого обладнання. Існують окремі пристрої для встановлення переносних насосів або роликових контейнерів. Більша частина обладнання фіксується за допомогою замків one-finger locks; всі активні елементи відзначені помаранчевим сигнальним кольором. Це означає, що оператор завжди інтуїтивно бере потрібне обладнання і може швидко та безпечно зняти його і знову поставити на місце.

Вбудована безпечна кабіна
Відсік для бойового розрахунку в машинах CT Frame являє собою або подвійну кабіну на шасі місткістю 1 + 5, або подвійну кабіну Rosenbauer, інтегровану в кузов, для екіпажів 1 + 4 (шасі фургона) або 1 + 8 (шасі вантажного автомобіля).  Останні побудовані відповідно до чинних наразі директив ECE R29 і оснащені підголівниками і 3-точковими ременями безпеки на всіх сидіннях. Ремені безпеки також доступні зі знімним плечовим ременем, щоб забезпечити більшу свободу рухів під час надягання автономного дихального апарата, залишаючись при цьому закріпленими поясним ременем. Можна встановити до чотирьох власників дихальних апаратів як у напрямку руху, так і проти нього.

Комфортне обладнання
Для полегшення посадки в кабіну Rosenbauer є або фіксована сходинка (у випадку шасі фургона), або відкидна за допомогою пневмоприводу сходинка (для шасі вантажного автомобіля) з доступом до акумуляторної батареї позаду неї. Двері оснащені ергономічними поручнями, склопідйомниками, центральним замком і можуть мати скляні вставки в нижній частині для поліпшення оглядовості. У салоні використані високоякісні формовані пластмасові деталі і брудовідштовхувальне синтетичне підлогове покриття. Підлога і стеля кабіни повністю пласкі, а тому максимально травмобезпечні. В інтер’єрі використано потужне світлодіодне освітлення.

Безпека на даху
Ще однією перевагою інтегрованої кабіни для екіпажу є пласка поверхня даху по всій довжині кузова. Це забезпечує оптимальне навантаження на дах і підвищує безпеку під час ходьби на даху, наприклад, якщо треба зняти обладнання з багажних боксів. Доступ на дах здійснюється складаною драбиною з ергономічним поручнем, розташованою на кормі.

Потужне протипожежне обладнання
На машинах CT Frame використовуються високоякісні системи пожежогасіння Rosenbauer. Це, з одного боку, комбіновані насоси нормального і високого тиску N/NH 25 і N/NH 35 (до 2500 або до 3500 л/хв за тиску 10 бар і до 400 л/хв кожен при 40 бар), з іншого боку, системи дозування піноутворювача FIXMIX 2.0, HP-FIXMIX і RFC Admix Variomatic. FIXMIX — це дозатор піни, інтегрований у насос, HP-FIXMIX — це система дозування з прямим уприскуванням, а RFC Admix Variomatic — це нещодавно розроблена багатоканальна система дозування піни з прямим уприскуванням.

Універсальна система дозування
RFC Admix Variomatic доступна в трьох версіях продуктивності (12, 24 і 48 л/хв), може бути одноканальною або багатоканальною, мати до чотирьох точок уприскування і пропонує плавно регульоване співвідношення дозування від 0,1% до 6%.  Вона забезпечує подачу піни тільки на випускних отворах, які пожежна команда хоче використовувати під час роботи, в той час як інші можуть працювати паралельно з водою. RFC Admix Variomatic пропонує дуже широкий спектр застосування: від змочувачів з мінімальними дозуваннями (0,1 л/хв) до виробництва легкої, середньої та важкої піни.

Системи для малої пожежної техніки
Крім того, CT Frame може бути оснащений насосом нормального тиску N10 (до 1000 л/хв при 10 бар) і насосом високого тиску H5 (до 400 л/хв при 40 бар). Завдяки своїй компактній конструкції вони особливо підходять для невеликих пожежних автомобілів на шасі фургона, а N10 — навіть для встановлення під підлогою. Переносні насоси, такі як Rosenbauer FOX і FOX S, встановлюються в задній частині рами CT на похилому подовжувачі або спеціальному пристрої, що опускається, і можуть працювати безпосередньо в корпусі завдяки  системі відведення вихлопних газів.

Сторона всмоктування насосного агрегата в корпусі CT спроектована як центральний водопровід, за допомогою якого можна перемикатися між наповненням резервуара для води і поданням її в насос. Для автомобілів німецького стандарту він також може бути обладнаний вільним вхідним отвором для бака для безпечного відділення брудної та питної води. Усі компоненти техніки пожежогасіння, зокрема системи резервуарів ємністю до 2500 л, ідеально узгоджені, оскільки Rosenbauer розробляє і виробляє їх на власному підприємстві.

Якісне освітлення
CT Frame оснащений новітньою світлодіодною технологією практично в усіх пристроях. Світлодіодні стрічки в відсіках обладнання зліва, справа і зверху рівномірно і без відблисків освітлюють салон. Те саме стосується кабіни екіпажу зі світлодіодною стелею і світлодіодними ручками. Високоефективні світлодіодні стрічки з пропускною здатністю 1650 лм/хв, вбудовані в галерею даху (збоку і ззаду), створюють денне освітлення навколо автомобіля. Опційно бічне підсвічування можна доповнити кольоровими світлодіодними стрічками в ролі оптичного сигналізатора.

Крім проблискових вогнів на даху кабіни, сигнальні проблискові маячки також можуть бути встановлені на решітці радіатора автомобіля і в задній частині даху. Відкрита задня кришка не тільки захищає від дощу, а й висвітлює панель насоса без відблисків і тіней. Крім того, CT Frame може оснащуватися потужною обертовою і поворотною світлодіодною світловою щоглою і вмонтованим генератором EPS XS (8 кВт, 400 В змінного струму).

Читайте також:
Ziegler представляет инновационные пожарные автомобили для аэропортов

Інтуїтивно зрозуміле керування
Керування CT Frame здійснюється за допомогою нової операційної системи Rosenbauer RBC LCS, заснованої на технології CAN-Bus. Це дає змогу контролювати всі системи пожежогасіння, електронні компоненти кузова і протипожежне обладнання, як-от генератори або генератори енергії, встановлені в транспортному засобі, а також зчитувати робочий стан.

Логічна структура системи керування і зрозуміла навігація меню з колірними позначеннями функцій і клавішами швидкого вибору забезпечують інтуїтивно правильну і безпечну роботу. Вся необхідна інформація відображається на  дисплеях (з діагоналлю 10 і 3,5 дюймів),  отож кожен оператор може одразу з нею розібратися.