В італійському місті Генуя вводяться єдині електронні квитки для громадського та орендованого транспорту. Це стало можливо завдяки новій інтелектуальній технології від Hitachi під назвою Lumada Intelligent Mobility Management.
Тепер за допомогою мобільного додатку 360Pass, розробленого у співпраці з міським оператором AMT під місцевою торговою маркою GoGoGe, пасажири можуть оплачувати поїздки в різних видах транспорту. Нова програма об’єднала 663 автобуси, включаючи 2500 зупинок, лінію метро, два фунікулери, історичну залізничну дорогу і два маршрути приміських автобусів протяжністю 50 км. Користувачі також мають можливість одним натисканням кнопки на своєму мобільному телефоні орендувати електромобіль, оплатити парковку або знайти електричний мопед.
Інтелектуальний додаток Hitachi 360Pass для продажу квитків підключає датчики Bluetooth, які знають, коли пасажир з мобільним додатком сів на борт, як далеко він проїхав і коли вийшов. Система 360Pass гарантує, що користувачі будуть платити тільки по найкращому тарифу в кінці кожного дня.
Додаток 360Pass пропонує більш персоналізовану інформацію про поїздки на громадському транспорті, в тому числі про найшвидші і зручні варіанти мультимодальних маршрутів та оновлення інформації в режимі реального часу.
Це також дозволяє пасажирам через додаток перевіряти, наскільки завантажені автобусні маршрути. Ця функція допоможе зменшити підвищене занепокоєння з приводу скупчення людей після COVID-19, яке, як показало недавнє незалежне дослідження, є другим за величиною визначальним фактором задоволеності пасажирів.
На додаток до інтелектуального оформлення квитків пакет Lumada Intelligent Mobility Management поєднує в собі рішення, що допомагають операторам контролювати транспортні потоки і моделі обслуговування в режимі реального часу. Наприклад, оператори зможуть більш ефективно реагувати на збої або великомасштабні події (концерти або спортивні змагання), що відбуваються в місті.
Крім того, об’єднуючи інформацію про рівень викидів і завантаженості в різних географічних районах, це дозволяє операторам приймати розумні рішення про те, де в першу чергу націлювати електрифікацію послуг, і визначати пріоритети місць для зарядки електроавтобусів і електромобілів.