Renault і Google презентували проекти з декарбонізації автовиробництва
Усі європейські заводи Renault Group до 2030 року мають стати вуглецево-нейтральними, тобто без викидів вуглекислого газу. Для прискорення цього процесу було проведено конкурс на найкращий проект Hackathon CO2 Industry, організований за підтримки експертів із Google Cloud. Із 23 до 25 листопада у центрі промислових інновацій у Флінсі (Франція) 13 команд представили близько 100 робіт з п’яти тем.
Це зниження енергоспоживання промислових об’єктів Renault Group; підвищення теплових характеристик будівель; збільшення виробництва низьковуглецевого тепла; прискорення цифрової трансформації для підвищення енергоефективності; розробка проривної моделі переходу до більш екологічного виробництва.
У підсумку після презентації журі відібрало чотири найкращих проекти, які вже в 2022 році отримають путівку в життя.
Перший приз отримала команда № 3 – із проектом Kairos. Розробка цифрової платформи для оптимізації циклів запуску і виключення печі для випічки фарби. Це рішення забезпечить економію електроенергії на 230 тис. євро на рік для заводу в Дуе. Проект може бути задіяний і на інших об’єктах Renault Group.
Другий приз завоювала команда № 11 – із проектом CO2 Advisor. Створення інструменту для вимірювання викидів CO2 від виробничої діяльності в реальному часі. Застосунок дасть змогу операторам бачити споживання в своїх цехах.
Третю нагороду присудили команді №4 за проект Adjust’air. Розробка цифрового рішення для оптимізації систем вентиляції та фільтрації повітря на виробничих майданчиках. Інструмент дасть змогу зменшити втричі споживання енергії, що витрачається на витяжку повітря.
А четвертий приз дістався команді №6 із проектом Sieren. Він передбачає впровадження моніторингу та моделювання енергоспоживання для заводів з інтеграцією погодних параметрів і енергоспоживання в програмуванні на заводах.