Польский завод Volkswagen Commercial Vehicles в Познани прошел существенную модернизацию и скоро начнет серийное производство Volkswagen Caddy нового поколения
Розширення заводу Volkswagen Commercial Vehicles в Познані тривало понад два роки — тепер підготовка до серійного виробництва нового Caddy практично завершена. Під час ремонту було побудовано новий логістичний склад, розширився цех з ремонту кузовів, а також було змінено дизайн підприємства.
Дітмар Мніх, голова правління Volkswagen Poznań і директор заводу в Познані: “Ми використовували близько 90 відсотків інвестицій, щоб підготувати завод до виробництва новітніх моделей автомобілів, особливо нового Caddy. Перші машини для тестування виробничих процесів наразі проходять через нові системи. Ми плануємо розпочати серійне виробництво у вересні, потім поступово збільшувати обсяги і, нарешті, вийти на повну потужність у 2021 році».
Інтеграція виробничих площ
Першим етапом розширення заводу була інтеграція двох частин заводу, які раніше були розділені громадськими місцями. Завдяки активному діалогу з владою, в січні 2019 року стало можливим інтегрувати вулицю Смолдзиновська у виробничі приміщення і таким чином з’єднати обидві частини заводу на одному майданчику.
Новий логістичний центр
На наступному етапі було створено новий логістичний центр з площею зберігання 46 000 м кв для компонентів виробництва Caddy і T6.1: двигунів, амортизаторів, бічних вікон, дверних панелей, перегородок і паливних баків. Безпосередня близькість складу до виробництва дасть змогу заощадити щодня до 260 рейсів на вантажівках між Познанню і містом Сважендз.
Розширення кузовного цеху
Найбільшим фінансовим і організаційним завданням останніх двох років стало розширення кузовного цеху. На додачу до нового приміщення загальною площею понад 14 000 м кв. і об’ємом 200 000 м куб. компанія Volkswagen Poznań інвестувала передусім у сучасні технології: було встановлено 450 нових багатофункціональних роботів для виготовлення кузовів нового Caddy. Вони забезпечують точну обробку і зварювання високоміцних сталевих листів. Водночас рівень автоматизації в кузовобудуванні автомобіля збільшиться з 43 до 80 відсотків.
Нові навички у виробництві
Автоматизація виробничих процесів також тягне за собою значні зміни в організації. “Разом із технічним прогресом у наших співробітників виникають нові вимоги до кваліфікації. Конструкція кузова нового Caddy потребує значно меншої частки ручної праці, тоді як необхідність управління системами і машинами зростає майже втричі. Тому для заводу в Познані ми провели понад 1800 навчальних курсів за останні два роки, метою яких була перепідготовка і подальше навчання команди для виконання нових завдань», — говорить Йоланта Мусієлак, член Ради з людських ресурсів та організації.