Компании Liebherr и Designwerk разработали инновационные автобетоносмесители на 5-осном шасси Futuricum, которые работают исключительно на электротяге
Нові автобетонозмішувачі від компаній Liebherr і Designwerk стали справжнім проривом у будівельному сегменті, адже ці моделі з барабаном на 10 і 12 кубометрів працюють на електротязі і мають нульовий шкідливий вихлоп.
Нагадаємо, що бетонні заводи у своєму виробничому процесі вже давно використовують електрику і тільки автобетонозмішувачі сьогодні працюють на дизельному паливі. І ось тепер весь виробничий ланцюжок від виготовлення до доставки бетону кінцевому споживачу став екологічно чистим.
Отже, нові автобетонозмішувачі складено на 5-вісних шасі Futuricum – ETM 1005 і 1205, для 10- і 12-кубових моделей відповідно. Новинки вже скоро відправлять першим клієнтам – компаніям Holcim і KIBAG до Швейцарії. Відзначимо, що ці машини оптимально підходять для цієї країни, оскільки тут дозволено експлуатацію 40-тонних вантажних автомобілів п’ятивісної схеми.
Шасі Futuricum отримало кабіну і низку інших елементів від вантажівки Volvo FM. Однак замість дизельного двигуна воно укомплектоване електромотором потужністю 680 к.с. Місткі акумулятори повністю заряджаються за ніч, а ще підживлюються в режимі рекуперації під час гальмування машини, що особливо актуально на спусках. Привід барабана розроблений Liebherr і ZF і складається з економічного електромотора і коробки передач змішувача. Вперше самохідне шасі і безпосередньо змішувальні барабан живляться від тягового акумулятора, що усуває необхідність у дорогій електросиловій лінії.
Нова електрифікована платформа Liebherr Generation 05 пропонує додаткові переваги: компактний електропривід міксера приєднаний безпосередньо до барабана, що забезпечує високу ефективність при низькому споживанні електроенергії. Це також усуває необхідність в будь-якому гідравлічному обладнанні – без шлангів, без насоса і, отже, без ризику витоку.
Кузов змішувача Liebherr відрізняється низькою власною вагою в поєднанні з найкращим можливим об’ємом транспортування, великим терміном служби завдяки своїй особливій зносостійкій сталі і ергономічній конструкції системи експлуатації і точок доступу. Конструкція платформи з обох сторін забезпечує гнучке розміщення і кріплення різного навісного обладнання відповідно до вимог замовника.