X

Паризький автосалон 2016: GT-PHEV презентує гібридне майбутнє Mitsubishi

Главным шоу-стоппером стенда компании Mitsubishi на открывшемся в Париже автошоу, стал гибридный внедорожник Mitsubishi GT-PHEV Concept.

Концепція Mitsubishi GT-PHEV Concept отримала назву «ground tourer». За логікою творців, цей автомобіль «призначений для подорожей по всій Землі, являючи собою функціональну красу, всебічні можливості, скульптурну динамічність і японську майстерність».

Позашляховик дає змогу уявити, якими будуть SUV японського бренду в недалекому майбутньому. Дизайн моделі виконано у новому стилі бренду, а під мускулистою зовнішністю приховані найсучасніші технології марки у сфері гібридних силових агрегатів і повного приводу.

Стилістика передньої частини кузова продовжує розвиток концепції Dynamic Shield, яка вже знайшла своє втілення в серійних моделях марки. Загалом для дизайну Mitsubishi GT-PHEV Concept характерні прості лінії з акцентом на деталях. Під час створення стилістики моделі творці використовували трендові рішення. Так, наприклад, дах візуально відокремлений від кузова контрастним забарвленням кольору бургундського вина.

Модний купеподібний силует формується за рахунок похилої задньої частини кузова і великого нахилу задніх стійок. Ще однією відмінною рисою новинки є ефект суцільного скління, утворений тонованими бічними стеклами і чорним забарвленням передніх і середніх стійок. Фас і профіль машини сформовано горизонтальними лініями, які візуально роблять автомобіль ширшим і нижчим.

У дизайні салону Mitsubishi GT-PHEV Concept так само, як і в екстер’єрі, використано прості форми, а горизонтальна орієнтація має на меті відзначити просторість машини. Кокпіт створює відчуття безпеки і захищеності. В оздобленні інтер’єру використовується натуральна шкіра кольору Burgundy, аналогічного відтінку кольору даху.

Абсолютно нова гібридна силова установка PHEV має у своєму складі три високоефективних електромотори і комплект літій-іонних батарей збільшеної ємності. Спеціально для моделі розроблено новий бензиновий ДВЗ, адаптований для роботи у складі гібридної силової установки.

Загалом система має на меті забезпечити позашляховику швидкісні та динамічні характеристики. Творці запевняють, що на електротязі автомобіль здатний подолати до 120 км, а загальний запас ходу перевищує 1200 км. Один електромотор розташований спереду в блоці з ДВЗ і коробкою передач. Ще два електромотори розміщені ззаду, забезпечуючи постійний повний привід у складі фірмової трансмісії Super All Wheel Control. Остання має функцію динамічного контролю за розподілом тяги.

Mitsubishi GT-PHEV Concept також отримав сучасні технології у сфері комунікації. Зокрема, водій має доступ до оперативної інформації про погодні та дорожні умови. Ці дані надходять як від навігаційної системи, так і від різних датчиків і камер на борту машини. На основі отриманих даних бортовий комп’ютер допомагає обрати оптимальний маршрут, забезпечити мінімальну витрату пального тощо.