Від покращеної «Таврії» до пікапа «Запорожець» – чим запам’ятався для ЗАЗ 1990 рік
Цього дня, 16 серпня 1990 року, Запорізький автомобілебудівний завод змінив форму власності та був перетворений на відкрите акціонерне товариство «АвтоЗАЗ». При цьому усіма 100% акцій розпоряджався уряд.
У цей нелегкий для України період, що стояла на порозі здобуття незалежності, зокрема економічної, на підприємстві триває робота над оновленням модельного ряду. 1990 року було запущено модернізовану «Таврію» – ЗАЗ-110206. Машина відрізнялася від первістка ЗАЗ-1102, що випускався з 1987 року, рядом деталей. У салоні з’явилося нове кермо та підголовники на передніх кріслах (для всіх машин).
На передніх крилах встановили повторювачі покажчиків поворотів, а заднє скло обзавелося очисником, омивачем та обігрівом (для всіх машин). З’явилися гідрокоректор фар, вакуумний підсилювач гальм, а з 1994 року – і нові ШРУСи. Зауважимо, що до 1990 року підголівники на передніх місцях, «двірник» та омивач заднього скла пропонувалися лише на покращеній комплектації – «Норма»; базовою вважалася “Стандарт”.
Підприємство також продовжує випуск «класики» – ЗАЗ-968М. І 1990 року створює на її базі пікап – ЗАЗ-968 МП. Машина випускалася за стапельно-обхідною технологією, а тому по 1994 рік, коли припинили випуск 968-го, було зібрано лише близько 2,5 тис. вантажопасажирських варіантів.