Зимові Олімпійські ігри в Пекіні, що стартували 4 лютого, стали найбільшим у світі показом водневих автомобілів — спортивний захід обслуговує понад 1000 машин і 30 спеціальних заправних станцій.
За даними організаторів, 816 комерційних автомобілів надані двома китайськими компаніями – Bequi Foton і Geely Farizon.
Зокрема, остання поставила 80 низькопідлогових 12-метрових міських автобусів Interstellar C12F. Крім того, задіяно 140 легкових автомобілів Toyota Mirai другого покоління — це перше масове використання цієї моделі в Китаї. Цікаво, що з 515 водневих автобусів 212 мають систему паливних елементів, розроблену Toyota спільно з BAIC Group і місцевою компанією SinoHitec.
Олімпійські ігри в Пекіні також обслуговують і водневі вантажівки. Фірма Zhilan Automobile поставила сюди машини вантажопідйомністю 4,5 т. А такий відомий виробник, як Sinotruck привіз цілий магістральний автопоїзд, який обслуговує китайську збірну — зокрема, зі змащування сноубордів.
Відзначимо, що Китай пройшов довгий шлях із впровадження водневих автомобілів. Так, якщо на Олімпійських Іграх в Пекіні 2008 року їх було лише три, то на Всесвітній виставці в Шанхаї 2010 року – вже 196 од. На кінець 2021 року 16 найбільших провінцій вже сформували план поступового переходу на водневі транспортні засоби. У підсумку загальна кількість автомобілів Fuel Cell до 2025 року має зрости до 100 тис. од. (у 2020 році їх налічувалося 7352 од.). За прогнозами в 2025 році обсяг китайського ринку таких машин становитиме близько 12 млрд доларів.