На українських дорогах помічено рідкісний фургон Lublin II
Цей легкий розвізний фургон FSC Lublin II, сфотографований кореспондентом «Автоцентру» в одному зі столичних дворів, сьогодні досить рідко зустрічається на вітчизняних дорогах.
Модель Lublin від польського підприємства FSC (Fabryka Samochow Ciezarowych) прийшла на зміну моделі Zuk у 1993 році, хоч остання протрималася на виробництві ще п’ять років. Після того, як компанія була куплена Daewoo Motors в 1995 році з’явився модернізований автомобіль – Lublin II.
Зовні машина відрізнялася «усміхненою» решіткою радіатора з емблемою Daewoo і округлим переднім бампером. Lublin II пропонувався з різними варіантами кузовів: 9-місний мікроавтобус, 6-місний комбі, розвізний фургон, а також з бортовою платформою та як шасі з кабіною під надбудови.
У нашому випадку представлено Lublin II як довгобазний фургон з високим дахом. Машини зі стандартною базою 2900 мм були розраховані на вантажопідйомність 1050 – 1100 кг, а з подовженою до 3433 мм могли везти вже до 1500 кг. Повна маса становила 2900 та 3500 кг відповідно. Об’єм вантажного відсіку також відрізнявся – 6,8 та 8,4 м куб. для машин зі стандартним дахом.
Як силовий агрегат використовувався 2,4-літровий дизель марки Andoria, причому у двох варіантах – 70 к. с. (146 Нм) та 87 к. с. (195 Нм). Максимальна швидкість фургону сягала 120 км/год. Витрата палива за 70 км/год становила 9 – 10 л на 100 км.
У 1999 році дебютував Lublin 3, який можна було впізнати за великими вказівниками повороту, що заходили на передні крила.
2003 року права на виробництво машини викупила фірма Intrall Polska, яка була дочірньою компанією британської International Truck Alliance (ITA). У результаті з’явився модернізований автомобіль Intrall Lublin 3Mi, який міг комплектуватися й 2,8-літровим турбодизелем IVECO із системою упорскування Common Rail у 125 к. с. Виробництво автомобілів Lublin завершилося у 2007 році.