Автомобілі Cadillac завжди привертають увагу на дорозі. Особливо ефектно виглядають машини попередніх поколінь. Днями у Києві була помічена модель, назва якої легко читається за іменним номерним знаком – DeVille.
Це представник сьомої генерації, яка пропонувалася у 1994 – 1999 роках. Причому ще дорестайлінговий варіант, оскільки з 1997 модельного року з’явилися нові решітка радіатора, фари та задні крила з повністю відкритими колесами. А не представлені фото задні колеса ще частково закриті.
У нашому випадку DeVille представлений у дорогому виконанні – Concours, яке зовні можна відрізнити за емблемою, встановленою безпосередньо на радіаторній решітці. Такі машини отримали новий бензиновий агрегат LD8 Northstar – з двома верхніми розподільними валами. За робочого об’єму 4,6 л він розвивав 270 к. с. Звичайні ж версії комплектувалися 4,9-літровим нижньовальним V8 в 200 «конячок».
Щоправда, з 1996 року на передовий агрегат Northstar перейшли вже всі DeVille. Однак і тут Concours стояв особняком, оскільки комплектувався потужнішим, 300-сильним варіантом. Коробка передач була 4-ступеневою, гідромеханічною. Ще однією багатою «фішкою» варіанта Concours була адаптивна пневмопідвіска СVRSS (пізніше – MagneRide), яка автоматично підлаштовувалась під умови руху.
Сadillac DeVille восьмий генерації став першим автомобілем General Motors, укомплектованим системою аварійного зв’язку OnStar. Під час спрацювання надувних подушок безпеки вона автоматично сповіщала екстрені служби. Машина гарна пішла. За перший рік продажів – у 1994-му, було випущено 120 352 од. Надалі щорічне виробництво трималося в районі 100-тисячної позначки.