МЗКТ презентував легкий бронеавтомобіль на експорт
Орієнтуючись на досвід провідних світових виробників подібної техніки, а також попит і потреби на цільових ринках, бронеавтомобіль VOLAT – МЗКТ-490101 (4х4) зазнав значних змін в конструкції.
Силова установка ЛБА складається з 6-літрового двигуна Doosan DL06 потужністю 270 к.с. і 6-швидкісної автоматичної гідромеханічної КП Allison. Двошвидкісна роздавальна коробка виробництва ADS (Чехія).
Крім використання імпортної моторно-трансмісійної установки, ЛБА МЗКТ – 490101 має безліч унікальних технічних рішень. На шасі VOLAT застосовані дискові гальмівні механізми з супортами німецького виробника Knott. У ходовій автомобіля застосовані портальні маточини з додатковим редуктором, що дають змогу збільшити дорожній просвіт і прохідність.
На ЛБА-490101 застосована унікальна схема незалежної підвіски з пружинними елементами і амортизаторами, що забезпечує стійкість і плавність ходу. Висока прохідність досягається наявністю повного приводу з можливістю примусового блокування диференціалів, високим кліренсом — щонайменше 450 мм, а також наявністю системи регулювання тиску повітря в шинах. Конструктори ВАТ “МЗКТ” застосували схему, за якої канали повітряподачі вмонтовані всередину диска колеса і захищені від пошкоджень ззовні. Колеса оснащені вставками Runflat.
Корпус ЛБА 4-дверний, монолітний суцільнозварений із броньованої сталі Miilux. Лоба забезпечує захист рівня Бр4 за ГОСТ 34282-2017, але на представленому зразку встановлено комплект додаткового модульного бронювання, що підвищує рівень балістичного захисту до рівня 2 за STANAG 4569, протимінний захист 2А/2B за STANAG 4569. За необхідності, рівень захищеності можна регулювати зняттям/встановленням модульної броні.
Автомобіль обладнаний п’ятьма енергопоглинальними сидіннями, фальшпідлогою, а також протимінним піддоном, виготовленим зі спеціальної сталі. Усередині бронекапсули для комфорту екіпажу є системи опалення, вентиляції та кондиціонування, а також незалежний витяжний вентилятор. Корпус обладнаний кронштейнами кріплення зброї для екіпажу, а двері — бійницями. На даху корпусу встановлено поворотний люк із можливістю заміни на вогневий модуль.
У передній частині ЛБА встановлена електрична лебідка самовитаскування з тяговим зусиллям 7,4 тонни. Трос лебідки виконаний з сучасного синтетичного матеріалу.
На ЛБА встановлена бортова інформаційно-керувальна система (БІКС), яка здійснює контроль параметрів автомобіля. Виведення інформації здійснюється на один із двох кольорових графічних дисплеїв, на другий виводиться зображення системи кругового відеоогляду. В автомобілі використовується світлодіодна оптика Hella.
Освітлення в салоні світлодіодне. Автомобіль також оснащений пристроями для забезпечення руху автомобіля в колоні в темний час доби в режимі світломаскування. Скло автомобіля має двоконтурний обігрів.