X

Модель Volvo FMX святкує 10-річчя

В 2010 году VolvoTrucks представила Volvo FMX – грузовой автомобиль, специально разработанный для суровых условий эксплуатации и бездорожья. С тех пор он стал настоящим эталоном прочности, продуктивности и надежности на рынке.

До запуску Volvo FMX у будівельній та гірничодобувній галузі використовувалися різні варіанти Volvo FM і Volvo FH. Завдяки спілкуванню з великою кількістю клієнтів і аналізу їх потреб в сегменті будівельних робіт і гірничодобувній галузі був створений вантажний автомобіль саме для надважких умов експлуатації.

Volvo FMX докорінно змінив правила гри, швидко завоював авторитет та популярність як серед власників та керівників транспортних компаній, так і серед водіїв.

Volvo FMX, 2010 рік

Призначений для складних дорожніх умов
Міцний сучасний зовнішній вигляд першого Volvo FMX, який чітко показував зв’язок вантажівки з машинами Volvo Construction Equipment, був привабливою особливістю. Функціональність Volvo FMX включала в себе сильний буксирувальний пристрій, захист фар, нові протиковзкі та зручні сходи. Завдяки трисекційному сталевомубамперу, кутові частини якого зроблені зі сталі товщиною 3 мм, захисній пластинікартера і захисту бампера,VolvoFMX став справжнім втіленням міцності та надійності.

Еволюція міцності всього за три роки
Всього через три роки після появи Volvo FMX компанія Volvo Trucks випустила нову версію. Кабіну було модифіковано, і всі компоненти передньої конструкції було перероблено. Нова пневмопідвіска давала збільшений дорожній просвіт на 300 мм. Буксирувальний пристрій тепер міг буксирувати до 32 тонн.

Volvo FMX, 2015 рік

Cистема динамічного управління Volvo Dynamic Steering – легке і точне водіння
У 2013 році було представлено Volvo Dynamic Steering Volvo – ще одне запатентоване технічне нововведення, яке дозволило керувати вантажівкою з мінімальними зусиллями та максимальним комфортом. Volvo Dynamic Steering Volvo поєднує в собі звичайне гідравлічне рульове управління з електромотором з електронним регулюванням, встановленим на рульовому механізмі.

Рульова система ідеально підходить для будівельної вантажівки. На низьких швидкостях вона робить рульове управління легким і точним, а також знімає навантаження з рук і плечей водія. Це означає підвищену безпеку та зниження ризику виробничого травматизму.

Система динамічного управління для здвоєних передніх осей
Подібні вантажні автомобілі з кузовами часто перевозять виключно важкі вантажі. Система дозволяє прикладати менше зусиль до керма при повороті на низьких швидкостях, а також автоматично повертає його в нейтральне положення після досягнення максимального кута повороту, завдяки чому маневрування в умовах обмеженого простору стало набагато простіше.

Передні здвоєні осі підвищеної вантажопідйомності
За рахунок нового рішення максимальне технічне навантаження передніх осей Volvo FMX збільшилось з 18 до 20 тонн. Клієнти отримали переваги з точки зору як продуктивності, так і універсальності. Підвищена вантажопідйомність передніх осей також дає можливість встановити більшу кількість варіантів кранів і іншого обладнання, що має значну вагу.

П’ятивісні VolvoFMXз колісними формулами 10х4 і 10х6
У багатьох країнах зростає попит на автомобілі великої повної маси. Для задоволення попиту на великовантажні автомобілі, що експлуатуються як на автодорогах, так і в умовах бездоріжжя, Volvo Trucks розпочала виробництво серійних 5-вісних шасі. Дві передні осі витримують максимальне навантаження до 20 тонн, а три задніх здатні впоратися з вагою до 36 тонн, що збільшує корисненавантаження і робить вантажний автомобіль більш універсальним. Подібна комплектація також підходить для бетононасосів і важких автокранів, які потребують рівномірного розподілу навантаження на осі.

Задня пневматична підвіска в комбінації з ведучим переднім мостом на Volvo FMX
Нова можливість комбінування задньої пневматичної підвіски з переднім ведучим мостом забезпечує найвищий рівень комфорту навіть на вантажних автомобілях з повним приводом. У той час, як ресори зазвичай розраховані на перевезення найважчих вантажів, пневматична підвіска дає можливість налаштувати автомобіль під транспортування вантажу будь-якої маси. В результаті вантажний автомобіль їде плавніше; його компоненти та частини піддаються меншому зносу і до того ж знижується навантаження на дорожнє полотно. Завдяки зменшенню вібрацій – особливо при управлінні ненавантаженим автомобілем – водій може підтримувати більш високу середню швидкість на нерівних будівельних дорогах і здійснювати більшу кількість рейсів за зміну.

Електронна гальмівна система для барабанних гальм
Електронні компоненти системи надають доступ до ряду інтелектуальних функцій, наприклад, до системи допомоги при рушанні на підйомі, що дозволяє краще контролювати рух крутими схилами. Крім того, завдяки інтеграції в єдину систему моторного гальма і сповільнювача, системи Brake Blending, підвищується безпека автомобіля. На додаток до поліпшеної функції гальмування, EBS в поєднанні з барабанними гальмами також забезпечує доступ до системи динамічного рульового управління Volvo.

Коробка передач I-Shift для великих навантажень
Конструкційна версія коробки передач Volvo I-Shift дозволяє Volvo FMX долати складну та горбисту місцевість з високим рівнем продуктивності та комфорту водія. У 2016 році Volvo Trucks представила I-Shift з понижуючими передачами, що дозволяє вантажівці рушати з місця із вантажем до 325 тонн. Це також дозволяє операторам вантажних автомобілів їздити зі швидкістю до 0,5 км на годину, а це величезна допомога водію для точного маневрування.

Volvo FMX, 2020 рік

Нове покоління VolvoFMX
У лютому 2020 року Volvo Trucks представилаабсолютно новий Volvo FMX з повністю новою кабіною, збільшеною вантажопідйомністю та інноваційними функціями безпеки. Завдяки збільшеній до 20 тонн вантажопідйомністі переднього моста та 38-тонній задній осі, новий Volvo FMX стає найвитривалішою вантажівкою, створеною для найважчих умов та найвибагливіших завдань.

Інноваційні функції Volvo FMX було представлено у багатьох відео на YouTube:

Відео «Дивіться, хто керує» («LookWho’sDriving»)
Чотирирічна Софі дистанційно керує Volvo FMX за допомогою Volvo Dynamic Steering.
https://www.youtube.com/watch?v=7kx67NnuSd0

Відео «Гак» («TheHook»)
Клас Нільссон, колишній генеральний директор Volvo Trucks, ілюструє потужність буксировочної провушини Volvo FMX.
https://www.youtube.com/watch?v=Jf_wKkV5dwQ

Відео «Технік» («TheTechnician»)
Це відео демонструє висоту дорожнього просвіту Volvo FMX.
https://www.youtube.com/watch?v=AoVI2KzO-_Y

Відео «Трюк хом’ячка» («The Hamster Stunt»)
Хом’як керує Volvo FMX за допомогою Volvo Dynamic Steering.
https://www.youtube.com/watch?v=7N87uxyDQT0

VolvoFMX в Україні. Історичні поставки

Перші самоскиди VolvoFMX в Україні, «Покровський гірничо-збагачувальний комбінат», 2010 рік.

 

Поставка перших оновлених VolvoFMX, компанія «Веско», 2015 рік.

 

Volvo FMX, компанія«Юнігран», 2016 рік

 

Volvo FMX, «Українська нерудна компанія», 2018 рік

 

Volvo FMX, «Березівкаагрошляхбуд», 2018 рік

 

Поставка партії самоскидів VolvoFMX для компанії «ДЕК», 2020 рік

Volvo FMX у нестандартних виконаннях, ми зібрали найцікавіші замовлення наших клієнтів:

Volvo FMX для аграрних перевезень

 

Бетонозмішувач Volvo FMX

 

Всюдихідний VolvoFMX 6х6 для перевезення вахтових бригад

Всюдипрохідні паливозаправники та водовози на базі Volvo FMX

 

Потужний Volvo FMXз крановим обладнанням для газодобувної галузі

 

Volvo FMX з рельсозварювальною установкою