Неудовлетворительный спрос на пикап Mercedes-Benz X-Сlass может вынудить концерн Daimler AG свернуть его производство
На жаль, попит на середньорозмірний пікап Mercedes-Benz X-Сlass, який відкрив преміальну нішу в цьому сегменті, залишає бажати кращого. Машина була презентована в 2017 році, проте за весь 2018 рік в Європі, Австралії та Південній Африці продали лише 16 700 одиниць. Ринок США, де популярними є переважно повнорозмірні пікапи, погоди не зробив.
Однією з причин такого стану справ, на думку видання Automotive News Europe, є доволі висока стартова ціна – від 27 294 євро в Німеччині. Зазначимо, що в цьому сегменті машині наступають на п’яти доступніші аналоги – Volkswagen Amarok і Ford Ranger. В Україні пікап з трипроменевою зіркою офіційно презентували в червні цього року на виставці Агро-2019 в Києві.
Свою ложку дьогтю вніс і інцидент з відкликанням машин через недоліки у кріпленні плафона підсвічування простору в районі ніг водія. Плафон, відірвавшись, може повиснути на проводці і потрапити між педаллю гальма і підлогою.
Нагадаємо, що Mercedes-Benz X-Сlass в рамках промислової кооперації концерну Daimler Renault-Nissan побудований на одній рамній платформі з автомобілями Nissan Navara і Renault Alaskan. Всі ці автомобілі випускають на заводі Nissan в Барселоні (Іспанія).
У лютому колишній голова правління Daimler AG Дітер Цетше зазначив, що концерн поки що відмовляється від планів запуску виробництва пікапа на південноамериканському заводі Renault-Nissan в Аргентині.
Також свою лепту внесла і ситуація зі скороченням планованого прибутку концерну минулого місяця (це вже четвертий випадок за останні 13 місяців). Це стало наслідком посилення екологічних норм для дизельних двигунів і відкликанням автомобілів через брак надувних подушок безпеки Takata.