Mercedes-Benz V-Сlass отримав "розумну" підвіску
Сьогодні Mercedes-Benz встановлює нові стандарти в сегменті мінівенів, пропонуючи на модель V-Class пневматичну підвіску коліс Airmatic.
Нагадаємо, що минулого року V-Сlass дістав фейсліфтинг, одержав додаткові системи безпеки і допомоги водієві, а також економічний турбодизель OM 654, що працює в парі з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач 9G-Tronic. Крім того, було запропоновано інтуїтивну, самонавчальну мультимедійну систему MBUX.
А стосовно пневматичної підвіски Airmatic, то її встановлення дає низку важливих переваг: підвищує комфорт на дорогах різного типу, оптимізує рівень внутрішнього шуму, знижує витрату палива, а також дає змогу персоналізувати налаштування керування.
Пневмопідвіска Airmatic адаптується до різних умов, забезпечуючи високий комфорт водіння завдяки постійному дорожньому просвіту незалежно від навантаження, навіть на пересіченій місцевості. Це забезпечується подвійним частотно-виборчим керуванням демпфуванням, причому для кожного колеса окремо.
За допомогою перемикача Dynamic Select на центральній консолі водій може обирати одне з різних налаштувань. У режимі Сomfort або Manual підтримує стандартний дорожній просвіт до 110 км/год. На більш високій швидкості підвіска V-класу автоматично опускає кузов на 10 мм, що забезпечує динамічніший стиль руху на автомагістралях і водночас знижує опір повітря, а отже — споживання палива.
Скористатися цією перевагою можна і в режимі Sport, який дає змогу опускати кузов на 10 мм навіть на низьких швидкостях. У режимі Lift автомобіль піднімається на 35 мм (на швидкостях до 30 км/год), що допомагає під час руху поганими дорогами.
Незалежно від обраного режиму пневмпідвіска завжди адаптується до навантаження. Це робить керування більш плавним, а автомобіль стійким, зокрема з причепом на буксирі.
Крім V-Class пневмопідвіска Airmatic доступна на електричному мінівені EQV, моделях Vito Tourer і eVito Tourer, а також для сімейства кемперів Marco Polo.