В сентябре стартуют продажи Mercedes-Benz Sprinter с новым двигателем, 9-ступенчатой АКП, новым приводом 4х4 и системой скоростного открытия боковой двери
До початку осіннього, ділового сезону Mercedes-Benz підготував низку важливих нововведень для своєї найпопулярнішої розвізної моделі — Sprinter. Почнемо з 2,0-літрового турбодизеля OM 654 стандарту Євро 6E і 6D. Якщо раніше його пропонували тільки на задньопривідних фургонах і шасі, то тепер вже є єдиним двигуном для всіх версій. Мотор доступний у чотирьох варіантах потужності — 114, 150, 170 і 190 к. с.
У новому двигуні зменшені шуми й вібрації. Поєднання алюмінієвого блоку і сталевих поршнів, ступеневого процесу згоряння, а також покриття циліндрів NANOSLIDE для зменшення тертя, плюс динамічної рециркуляції вихлопних газів знижують витрату палива і шкідливі викиди.
Крім стандартної, механічної, 6-ступеневої коробки передач на Sprinter тепер доступна і опційна 9-ступенева автоматична 9G-TRONIC, яка приходить на зміну 7G-TRONIC PLUS. Вона дає змогу підтримувати нижчі оберти, а оптимізовані гідравлічні елементи зробили процес перемикання більш плавним. Незважаючи на дві додаткові передачі 9G-TRONIC займає стільки ж місця в машині, що і попередня АКП.
Sprinter крім версії з переднім і заднім приводом тепер можна замовити і з абсолютно новою системою 4х4. На відміну від колишньої системи повного приводу, яка передавала 35% крутильного моменту на передню вісь і 65% на задню, нова система (Torque-on-demand) може автоматично подавати до 100% моменту на передні або задні колеса, залежно від дорожньої ситуації. За розподіл крутильного моменту між осями відповідає багатодискова муфта з електронним керуванням. Нова система 4х4 також стала тихішою в роботі. Замовити її можна буде з найпотужнішим, 190-сильним двигуном і коробкою 9G-TRONIC для моделі повною масою 5,5 т.
І нарешті ще одна новація моделі Sprinter — система Speed Delivery Door, яка призначена для кур’єрських служб. На фургонах замість звичних бічних зсувних дверей опційно встановлюються двостулкові. Вони відкриваються автоматично, тільки-но водій переходить зі свого робочого місця у вантажний відсік. Після того як водій залишив машину з вантажем, двері автоматично закриваються. Це не тільки полегшує процес доставки, а й підвищує безпеку, бо двійчасті двері виконані повністю скляними і прозорими зсередини, що покращує оглядовість і знижує ризик зіткнення кур’єра з перехожими і велосипедистами.