X

Mercedes-Benz презентує інноваційні рішення для електричних фургонів

В преддверии появления eSprinter следующего поколения Mercedes-Benz показал различные кузовные варианты на базе уже выпускающихся электрических моделей, в том числе eVito

Mercedes-Benz Vans продовжує розвивати ідею електромобільності і сьогодні пропонує клієнтам різні версії на базі серійних електричних моделей eVito Panel Van, eSprinter, eVito Tourer і EQV. Цього року також очікується поява компактного електрофургона eCitan.

Читайте також:
Стали відомі подробиці про Mercedes-Benz eSprinter нового покоління

Із другої половини 2023 року одразу на трьох заводах – в Чарльстоні (США), в Дюссельдорфі і Людвігсфельді (Німеччина) почнеться виробництво моделі eSprinter наступного покоління. Ця машина, розроблена на новій платформі Electric Versatility Platform, отримає вдвічі більший запас ходу і збільшену на 50% вантажопідйомність.

Всі ці якості дуже важливі для роботи зі спеціалізованими надбудовами, наприклад рефрижераторними фургонами, медичним обладнанням для швидкої допомоги тащо.

Вже сьогодні Mercedes-Benz Vans вирішив анонсувати нове покоління електрофургона, представивши два концептуальних автомобіля. Один – з концепцією eGrocery – призначений для роботи в ролі рефрижератора. А в іншому втілена концепція СЕР-фургона, спеціально розробленого для служб доставки.

В останньому випадку відмітною рисою є наявність бічних орних дверей з електроприводом, яка суттєво полегшує роботу операторам – адже за статистикою, кур’єри щодня відкривають і закривають двері вантажного відсіку машини до 240 разів.

Для тих, кому електричний розвізний фургон необхідний вже сьогодні, фірма-виробник презентувала низку цікавих рішень на базі моделей, які вже випускаються.

Перша з них — це еVito, переобладнаний у рефрижераторний фургон. Машина укомплектована високоефективною холодильною установкою Kerstner C106EA, яка підключається до бортової електричної системи транспортного засобу, що означає, що додаткова батарея, необхідна в ролі джерела енергії, зведена до мінімуму.

Під час навантаження-розвантаження обладнання може підживлюватися від стаціонарного джерела в 230В, а під час руху — як від основних батарей, так і від додаткової, розташованої під сидінням переднього пасажира. Для зниження енергоспоживання системи охолодження застосована посилена теплоізоляція вантажного відділення — зі значенням К 0,30 Вт/м ² К.

Друга машина — це електричний мікроавтобус Mercedes-Benz eVito Tourer, переобладнаний спеціалізованою компанією AMF-Bruns GmbH & Co. KG в машину для перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями. У задній частині підлоги машини зроблено поглиблення, а також встановлено пандус з електроприводом, яким у салон закочується інвалідний візок.

Під час перевезення візка eVito Tourer може брати на борт ще п’ятьох осіб, не враховуючи водія, а за його відсутності пасажиромісткість зростає до семи осіб. Мікроавтобус оснащується спеціальними кріпильними ременями для візка, а опційно можливе встановлення крісел FUTURESAFE.

У зв’язку з пандемією коронавірусу сьогодні сьогодні зріс попит на рефрижераторні фургони для перевезення медикаментів. А тому Mercedes-Benz вирішив запропонувати таку модель – eSprinter Pharma. Спільно з компанією Thermo King був розроблений перший на ринку електричний фургон для фармацевтичної промисловості.

 

Передове холодильне обладнання Е-200 і додаткова літій-іонна батарея дають змогу безперервно (зокрема, під час зупинки для розвантаження) підтримувати задану температуру в діапазоні від мінус 15С до плюс 25С. Навіть після відчинення дверей система керування забезпечує швидке повторне зниження температури. Крім того, фургон може бути обладнаний факультативним охолоджуваним контейнером для другої температурної зони (наприклад, від 2 до 8С). В даний час транспортний засіб має статус прототипу і проходить випробування.

І нарешті, на базі електричного фургона Mercedes-Benz eSprinter показано автомобіль швидкої медичної допомоги, розроблений спільно з компанією Ambulanz Mobile GmbH & Co. KG. Незважаючи на наявність медичного обладнання та додаткової батареї, яка може забезпечувати живлення незалежно від стандартної бортової системи, «швидка» укладається в повну масу 3,5 т. Зазначимо, що це перша карета швидкої медичної допомоги на електротязі від Mercedes-Benz.