Mercedes-Benz eActros 600 здивував реальним запасом ходу
Під час випробувального туру eActros 600 European Testing Tour 2024 два електричні тягачі досягли найпівнічнішої точки Європи – мису Нордкап. На Норвегію припав найдовший етап пробігу на даний момент. Завантажені 40-тонні автопоїзди проїхали без підзарядки 480 км, при цьому в батареях залишився ще резерв на 30 км. Караван також має відвідати і саму південну точку континентальної Європи – Тарифу в Іспанії.
Метою найбільш тривалого в історії Mercedes-Benz Trucks тест-драйву є перевірка магістральних тягачів eActros 600 у реальних умовах – на маршрутах з тією чи іншою топографією, різними кліматичними зонами та режимами споживання енергії. Головною умовою є зарядка виключно на громадських станціях. Весь накопичений досвід буде використаний для успішного просування нової моделі, виробництво якої має стартувати вже цього року.
На даний момент eActros 600 European Testing Tour 2024 побував у Німеччині, Данії, Швеції, Норвегії, Фінляндії, Естонії, Латвії, Литві та Польщі. Подальші зупинки намічені у Чехії, Австрії, Словаччині, Угорщині, Хорватії, Словенії, Італії, Монако, Франції, Іспанії, Португалії, Бельгії, Нідерландах та Люксембурзі.
Нагадаємо, що eActros 600 оснащений батареями ємністю 600 кВт.год та високоефективним електричним мостом власної розробки. Машина також відрізняється оптимізованою за аеродинамікою кабіною, зокрема за рахунок відсутності традиційної решітки радіатора. Все це забезпечує автопоїзду запас ходу до 500 км. Поки тягач може заряджатися постійним струмом до 400 кВт. Однак незабаром мають з’явитися і мегаватні станції, що дозволяють зарядити батареї від 20 до 80% ємності лише за 30 хвилин.