Седельный тягач Mercedes-Benz Actros на днях перевез груз, который почти в десять раз тяжелее стандартного дальнобойного полуприцепа
Одразу зазначимо, що в цьому випадку 330-тонний автопоїзд рухався дорогами абсолютно легально, із застосуванням спеціального 22-вісного (!) трала з гідравлічним керуванням. А ось тягнув його чотиривісний баластний тягач Mercedes-Benz Actros із топовим двигуном потужністю 650 к.с., що належить компанії Paule зі Штутгарта, яка спеціалізується на великовантажних перевезеннях.
Примітно, що на причепі розміщувався величезний, циліндричної форми резервуар – т.зв. автоклав, в якому під тиском 12 бар і за температури 250 градусів «випікають» карбонові деталі. А розміри його вражають — довжина 25 м, а висота і ширина — 7 м.Маса такої «бочки» — 175 тонн. Маршрут прямування завдовжки 33 км пролягав із міста Косфельд (земля Північний Рейн-Вестфалія), місця розташування виробника —Maschinenbau Scholz GmbH & Co. до дока на каналі Даттельн-ЕМС в Людінгхаузені.
Проїхати всю дистанцію треба було з максимальною обережністю, адже кут крену вантажу не мав перевищувати 5 градусів, інакше була ймовірність його перекидання. Найскладнішою ділянкою виявилося проходження 90-градусного повороту на 22-му км прямування. Дорогу закидали гравієм і покрили спеціальними пластиковими плитами. Однак цього виявилося недостатньо — 650-сильному Actros не вистачало тяги. У підсумку було ухвалено рішення викликати на підмогу другий, такий самий тягач. Останньому довелося добре покружляти, щоб дістатися до свого колеги, проїхавши спочатку кілька кілометрів вперед, потім ще близько двох км у сторону, а вже потім повернутися назад.
Головне, що все вийшло – після 6 годин у дорозі вантаж доставили в док. Таким чином, в транспортуванні автоклава взяло участь чотири сідельних тягачі Mercedes-Benz Actros – два вищезгадані чотиривісні, і ще два, які перевозили 20-тонну кришку для резервуара. Габаритна ширина автопоїзда становила близько 8 м.