
Mazda розширює випуск кросовера Mazda CX-3
Для задоволення величезного попиту на Mazda CX-3 компанія організувала випуск моделі на своєму підприємстві Hofu Plant No.1 у місті Ямагучі. Це вже третій виробничий майданчик зі складання Mazda CX-3. Раніше виробництво стильної новинки налагодили на заводі Ujina Plant No.1 в Хіросімі, а також на таїландському підприємстві AutoAlliance (жовтень 2015 р.).
Японське виробництво Mazda CX-3 стартувало на заводі Ujina Plant No.1 у грудні 2014 року, незабаром після світової прем’єри моделі на автошоу в Лос-Анджелесі. На цьому ж підприємстві виробляють і інші популярні кросовери марки – Mazda CX-5 і Mazda CX-9. Розміщення замовлення на виготовлення Mazda CX-3 на заводі Hofu Plant No.1 дасть змогу компанії задовольнити зростаючий попит на популярну модель, а також швидше реагувати на світові потреби ринку SUV, що стрімко зростає.
Виробництво CX-3 організували в рекордно швидкі терміни завдяки двом корпоративним концепціям. Перша дістала назву Bundled Product Planning. Вона передбачає стратегічне планування виробничих процесів на період від 5 до 10 років з урахуванням світових трендів, розвитку технологій та необхідного обладнання. Друга називається Common Architecture Concept. Відповідно до концепції «Загальної архітектури» чимало ключових компонентів, вузлів та агрегатів є уніфікованими для всього модельного ряду. Вони можуть відрізнятися за розмірами, але загальні конструктивні характеристики дають змогу розробляти і виробляти ці деталі, використовуючи ті самі процеси.
Ми працюємо над створенням такої виробничої системи, яка дасть нам можливість швидко підлаштовуватися під кон’юнктуру ринку. Отже, ми зможемо постачати автомобілі нашим клієнтам так швидко, як це тільки можливо. Досягнення цієї мети допоможе посилити наші позиції в бізнесі, – коментує Масатоші Маруяма, топ-менеджер компанії з глобального виробництва.
У компанії Mazda мають намір створити гнучку систему виробництва, яка дасть змогу вдвічі збільшити складання кросоверів. Це, у свою чергу, допоможе японському автовиробникові збільшити продаж у світі до 1,65 мільйона машин до березня 2019 року.