Минский автозавод в разгар лета выпустил самый вместительный среднетоннажный грузовик МАЗ «Корнет», который везет больше, чем дальнобойный трехосный собрат
На Мінському автозаводі нинішнього літа стартував серійний випуск нової моделі МАЗ-4381c0-2522-025. Її відмітна риса в тому, що вона має найбільш місткий тентований кузов серед машин середньотоннажного сімейства «Корнет». Корисного об’єму тут цілих 57,7 кубометрів, що на 19 куб. м більше, ніж у стандартного «Корнет» і, що найцікавіше – на на 2 кубометра більше, ніж у тривісної магістральної вантажівки важкого класу – МАЗ-6310E9 (6х2), повідомляє abw.by
Новий варіант МАЗ “Корнет” отримав подовжену на метр колісну базу – 5200 мм. Довжина кузова становить 7750 мм – сюди поміщається 19 європіддонів. Нова безбортова платформа має рекордну серед тентованих Мазів внутрішню висоту — 3000 мм. Не дивно, що платформу довелося добре опустити, щоб вкластися в габарити. У підсумку у машини з’явився ще один плюс — мала навантажувальна висота на рівні лише 940 мм (у стандартного “Корнет” — 1300 мм).
МАЗ-4381c0-2522-025 комплектується на вибір двома турбодизелями: або 170-сильним ЯМЗ-53423 з системою EGR і 6-ступінчастою коробкою Fast Gear, або китайським двигуном Weichai WP4.1 у 190 «конячок» з тією ж або іншими КП.
Примітно, що супермісткий «Корнет» має двобалонну задню пневмопідеску і комбіновану пневмо-ресорну спереду, в обох випадках є стабілізатор поперечної стійкості. Завдяки двом 130-літровим бакам, запас ходу досягає 1000 км. Заявлена контрольна витрата палива на 80 км/год — 23,9 л на 100 км.
Тримісна кабіна оснащується відкидною спальною полицею. До стандартної комплектації входять система ESP, цифровий тахограф, автономний рідинний підігрівач. А от за доплату можна встановити багато всього: кондиціонер, круїз-контроль, аудіосистему, повітряну “автономку”, електричні склопідйомники, електропривід для дзеркал, а також систему моніторингу і навіть т. зв. “аварійну кнопку” для виклику оперативних служб (УВЕОС).