Клієнти WOG встановили новий рекорд зі збору грошей в рамках акції «Дорога до серця»
Протягом усього трьох літніх місяців продано 444 659 благодійних наліпок-«сердечок» на суму 1 333 977 грн, а також через сайт Української Біржи Благодійності отримано пожертв на суму 3 159 грн. Загалом зібрано рекордну кількість коштів – 1 337 136 грн. На цю суму придбають необхідне медичне обладнання для Первомайської центральної міської багатопрофільної лікарні (ЦМБЛ) та столичного Центру дитячої кардіології та кардіохірургії.
Відзначимо, це вже 12-та поспіль благодійна ініціатива «Дорога до серця», в рамках якої клієнти компанії купують за символічні 3 грн благодійні наклейки у формі «серця» в мережі АЗК WOG або WOG CAFÉ. В цілому, компанія ВОГ РІТЕЙЛ надає допомогу хворим дітям вже більше 10 років. За цей час на їх лікування перераховано понад 6 млн грн.
«Наші клієнти – найкращі. Всього за три місяці завдяки їх чуйності і небайдужості до чужої біди нам вдалося зібрати рекордну суму на потреби лікарень Києва і Первомайська, куди звертаються батьки за допомогою в лікуванні дітей з хворим серцем. Вже багато років підряд компанія проводить таку ініціативу, і кожен раз, підбиваючи підсумки, ми радіємо результатам. Спочатку це були сотні, а зараз вже десятки тисяч дітей, які завдяки новим сучасним апаратам отримують в Україні своєчасну діагностику, лікування і шанс на нове життя», – зазначає директор з маркетингу ВОГ РІТЕЙЛ Віталій Ткаченко.
На зібрані кошти організатори придбають медичне обладнання для проведення операцій на серці, а саме апарат ШВЛ Ювента А для штучної вентиляції легенів за 480 002 грн для Первомайської ЦМБЛ. Як уточнюють в адміністрації лікарні, старий апарат, куплений багато років тому на державні гроші, став непридатним, ремонтувати його – немає фінансової можливості, а необхідність в новому обладнанні стоїть дуже гостро, враховуючи, що Першотравнева лікарня – єдина на багато кілометрів в Миколаївській області, яка може надавати допомогу дітям при кардіозахворюваннях.
Для столичного Центру дитячої кардіології та кардіохірургії, куди звертаються батьки з усієї України, будуть придбані набори інструментів для інвазивних операцій на суму 811 894.22 грн. «Раніше, щоб провести операцію на серці новонародженого, необхідно було розкривати грудну клітку. Зараз за допомогою сучасних технологій ми можемо проводити операції через невеликі отвори 5-6 мм. Діти такі операції переносять значно легше, а одужання проходить швидше. Інструменти саме для таких операцій будуть закуплені завдяки акції «Дорога до серця», – говорить Сергій Варбанец, завідувач відділенням вроджених і набутих вад серця у підлітків Центра.
Залишок від зібраних коштів – 45 239.78 грн – буде перерахований на підтримку партнерського соціального проекту «Дорога до серця-3». Нагадаємо, до участі у благодійному проекті «Дорога до серця-3», який стартував в квітні 2016, мережа АЗК WOG запросила виключно бізнес-партнерів – компанії, з якими співпрацює не один рік. Зібрані кошти будуть використані для ремонту і обслуговування апарату штучного кровообігу в Центрі дитячої кардіохірургії, зокрема, мова йде про спеціальні роликові насоси. Насоси підтримують циркуляцію крові дитини під час операції, по суті, стаючи його сердечком. Загальна зібрана сума на ремонт таких насосів – 177 300 грн.
У компанії WOG запевняють, що і в подальшому будуть проводити подібні акції спільно з постійними партнерами – МБФ «Українська Біржа Благодійності» і БФ «Відкриті серця України». «Ми бачимо готовність наших клієнтів допомагати в порятунку дітей, а значить, ми не будемо зупинятися. Наступна «Дорога до серця» стартує в кінці року і, звичайно, ми ставимо перед собою мету – зібрати понад мільйон гривень і врятувати мільйони дітей», – обіцяє Віталій Ткаченко.
Детальніше щодо партнерського проекту «Дорога до серця-3» за посиланням.
Детальніше про проект «Дорога до серця» за посиланням.