Які моделі в 2020 році Renault виведе на український ринок?
На прес-конференції ми почули багато інформації як щодо загалом ринку нових авто, так і конкретно заслуги марки Renault у збільшенні кількості проданих у 2019 році саме нових автомобілів.
Але найсмачніше нам приготували під кінець – це презентація оновленого Renault Koleos. І найсмачнішим він є далеко не через підретушовану зовнішність чи нові агрегати. Фішка у зовсім іншому й про це ви дізнаєтеся з нашої публікації. Також в кінці статті на вас чекають ексклюзивні коментарі від генерального директора Renault Україна Франсуа Маріота стосовно майбутнього модельної лінійки в нашій країні. Отже, поїхали!
Почнемо зі стану ринку. Раніше ми вже повідомляли про статистику реалізованих нових авто в Україні. За свідченнями Укравтопрому його обсяг склав близько 90 000 машин. Натомість Renault Україна надала оптимістичніші показники – коло 97 000 автівок. Ця цифра дала змогу стверджувати, що частка в 56% зростання ринку минулого року припадає саме на автомобілі Renault. Якщо взяти до уваги першу п’ятірку найпопулярніших моделей, то Duster втратив свою першу позицію, віддавши її Kia Sportage. Тим не менше, серйозно піднялися продажі Sandero і Logan! Тож разом з Toyota RAV4 вони замикають ТОП-5.
Що ж, коротко пробіглися по ринку, тепер перейдемо до найцікавішого – Renault Koleos. Само собою під час його оновлення пройшлися бо бамперах, зокрема, по передньому. Наприклад, хромованих планок стало більше, протитуманки набули прямокутної форми, а сріблястий захист по центру став більш вираженим. Також протитуманні фари логічно об’єднали з нижньою непрофарбованою частиною бампера. Хромовані планки решітки радіатора тепер стали зубатішими, завдяки чому авто виглядає чи то респектабельніше, чи то навіть агресивніше. Визначна ознака Koleos – псевдоповітрозабірники на передніх дверях отримали додаткову хромовану планку. У задньому бампері переосмислили хромовану накладку, а протитуманний ліхтар помістили всередину захисної накладки сріблястого кольору. Ось і всі зміни зовні. Ну, хіба що дизайн 18-дюймових дисків також модернізували.
Найбільше зміни кидаються в очі всередині Renault Koleos. Наприклад, декоративні накладки на дверях та передній панелі здобули інший візерунок, який тепер ще й має приємне тактильне покриття. У нижній частині торпедо також обшили шкірою з прострочуванням, чого аж зовсім не очікували! Над сидіннями як переднього, так і заднього ряду попрацювали найгрунтовніше. У найдорожчій для українського ринку комплектації Intense з’явилася обшивка, яка своїм дизайном і формою нагадує таку з преміальної Initiale Paris. А остання пропонується лише в Європі. Сюди відноситься і ромбоподібне прострочування спинок, і трисегментний підголівник, і навіть оформлення пластикового корпусу сидінь. Тут, до речі, інакшими стали слайдери регулювань, а також додалися кнопки, адже тепер водійське сидіння пропонується з функцією масажу і пам’яттю на 2 положення.
У нас немає фото підкапотного простору, адже з технічної точки зору в кросовері все незмінно. Старий добрий 2,0-літровий турбодизель на 177 к.с., варіатор X-Tronic та інтелектуальний повний привід з трьома режимами руху.
Ось ми й підійшли до того найсмачнішого, що обіцяли. Новинка у базовому оснащенні Zen стала дешевшою, ніж дорестайл! Тепер машина коштує від 630 900 грн. Та й топова версія, як на фото, також привабить ціною – близько 809 000 грн. станом на 28.01.2020. Поряд із ціною автомобіль має й інші переваги. Це, зокрема, система складання заднього ряду сидінь EasyBreak, повнорозмірна, хоч і 17-дюймова на сталевому диску, запаска і кліренс на 200 мм.
Що стосується ексклюзиву від самого керівника Renault Україна, то ми додатково уточнили питання поставок різних моделей в Україну. Почнемо з найменших. Компактний хетчбек Clio так і не з’явиться в Україні, причому НЕ з’явиться категорично. Ця модель може не викликати достатнього інтересу. Як і новий Captur, що у новому поколінні став дорожчим. Його теж не планують до нас постачати. Уточнили ми і стосовно Kangoo, намагаючись зрозуміти, чому електрична версія є, а з традиційним ДВЗ – немає. Виявляється, це теж недоцільно, адже всі потреби українського споживача малої комерційної техніки покриває модель Dokker.
Основними цьогорічними новинками марки Renault стануть переважно комерційні моделі (Master і Trafic), на презентацію яких невдовзі нас мають запросити знову. А от що стосується типів пропонованих двигунів, то, як і раніше, акцент робитиметься на бензинові й дизельні силові агрегати, але цього року є плани збільшити частку проданих авто із заводським газобалонним оснащенням. Приблизно так відповідав Франсуа Маріот, коли його питали про потенціал гібридних версій та електромобілів. У будь-якому разі, Zoe залишається…