X

Як у Львові хотіли побудувати автобус А-143

Львовский институт автобусостроения еще в 2000 году разработал низкопольный городской автобус среднего класса – модель А-143

До ювілейної, 30-ї річниці Незалежності України хочеться згадати про унікальні проекти вітчизняного автопрому минулих років. Один з них був розроблений Львівським інститутом автобусобудування в 2000 році. Це проект міського автобуса середнього класу А-143, повідомляє Lviv-Bus-Klub.

Відоме конструкторське бюро розробило цю модель на основі реальної 12-метрової машини А181. На відміну від неї новий автобус мав довжину вже 9 м. Тут була також низька підлога і великий накопичувальний майданчик біля середніх дверей, що також призначався для перевезення візочків. Салон був розрахований на 26 місць для сидіння при загальній пасажиромісткості 72 людини.

Прообразом для моделі А-143 послужила 12-метрова перспективна модель “Тур” А-181, презентована на виставці SIA-99 в Києві. Довжина — 12 м. Салон — 124 людини. Двигун: MAN D-0826 в 270 к.с. КП — ZF-4HP-500. Задній міст — ZF AV131-80. Підвіска — пневматична, зі змінним кліренсом.

На автобусі передбачалося використовувати надійні імпортні агрегати. Про розробку повідомили потенційним перевізникам і виробникам. На жаль, реальних зацікавлень не з’явилося, тому А-143 так і не був реалізований у металі, а залишився лише на папері. Зауважимо, що сьогодні в країнах Європи подібні машини є у виробничій програмі майже всіх виробників.

Читайте також:
«Укравтобуспром» возьмется за постройку армейского джипа