Як унікальний лімузин-довгожитель було прописано в Україні
Рівно 55 років тому, 11 червня 1968 року було офіційно представлено відому модель Daimler DS420 – другу в автомобільній ієрархії Англії після розкішних моделей Rolls-Royce.
Ці машини служили при королівських дворах Великої Британії, Швеції, Данії та Люксембургу. На них роз’їжджали також представники найвищих фінансових кіл низки країн. Цікаво, що одна з таких машин свого часу була прописана і у Києві.
Ще 1960 року фірма Daimler потрапила під контроль свого «земляка» – компанії Jaguar. І тому не дивно, що на моделі DS420 поставили ту саму рядну шістку в 164 к. с., що й на Jaguar 420. Навіть індекси, що позначали робочий об’єм двигуна (4,2 л), і ті збігалися. У парі з двигуном працювала триступенева коробка-автомат. Максимальна швидкість становила 177 км/год.
Запозичили у партнера і платформу, щоправда, колісну базу збільшили більш ніж на півметра. І в результаті вийшла солідна машина довжиною 5,74 м. Ширина теж була пристойною – 1,97 м. І це дозволило розмістити в пасажирському відсіку, відокремленому, як і належить у лімузинах, перегородкою, п’ять осіб. Троє сиділи на задньому стаціонарному дивані, а ще двоє – на відкидних сидіннях, страпонтенах.
Кузов для машини розробила компанія Vanden Plus. Його дизайн був витриманий у класичному британському стилі – солідному та дещо старомодному. З роками вигляд машини змінювався мало. У 1972 році задні бічні вікна зробили цільними замість розсувних із двох половинок. У 1979 році була модернізована решітка радіатора – іншими стали розміри і місця розміщення емблем. А 1987 року сталеві бампери замінили на пластмасові.
Виробництво моделі Daimler DS420 завершилося лише 1992 року – майже через чверть століття після успішного старту. Однак загальна кількість цих елітних авто, що випускалися невеликими партіями, була невелика – 5033 машини. Причому 903 з них становили шасі для кузовів від спеціалізованих ательє.