Як Mercedes-Benz Sprinter перестрибнув у новий клас
На Міжнародному салоні комерційних автомобілів у Брюсселі, в січні 2001 року відбулася презентація автомобіля Mercedes-Benz Sprinter 616 CDI. Порівняно з попередніми моделями, повна маса шасі помітно зросла – до 5990 кг, так само як і вантажопідйомність – до 3700 кг. Таким чином, машина перейшла в більш важкий сегмент ринку.
Автомобіль отримав новий, тяговитий 5-циліндровий турбодизель CDI з системою Сommon Rail. Його робочий об’єм становить 2,7 л і потужність 156 к. с. а на максимальний крутильний момент в 330 Нм мотор виходив у широкому діапазоні обертів – від 1400 до 2400 об/хв. Із ним у парі працювала 5-ступенева КП, з передавальними числами, які дозволяли відмінно долати підйоми.
Цікаво, що у нової машини була рама, яка поступово розширюється до задньої частини. Задній міст був посилений. Переробили задню підвіску, а колія задніх здвоєних коліс збільшилася до 1820 мм. Машина отримала також посилений буксирний прилад, який дозволяв працювати з причепами повною масою не 2,0 т, як раніше, а вже 3,5-тонними.
Автомобіль пропонувався або зі звичайною, однорядною тримісною кабіною, або з дворядною, розрахованою на сім осіб. Для доступу на задні сидіння були додаткові, треті двері, розташовані з правого боку.
Mercedes-Benz Sprinter 616 CDI випускався в трьох основних версіях: бортова вантажівка, самоскид і шасі. Колісна база була на вибір: 3550 або 4025 мм. Бортовий автомобіль мав вантажну платформу внутрішньої шириною 2275 мм і висотою бортів 400 мм. Довжина її становила 3640 або 4400 мм. Цікаво, що цільні відкидні борти були виготовлені з алюмінію. Під заднім бортом була складана підніжка.
Іншою версією був самоскид тристороннього розвантаження. Внутрішня ширина кузова становила 2200 мм, а довжина доходила, залежно від бази, до 3600 мм. Третя версія – шасі мало максимальну вантажопідйомність 3700 кг. На ньому могли встановлюватися надбудови самого різного призначення від сторонніх виробників: рефрижераторні, фургони підвищеного обсягу, автобусні кузова тощо.