Автомобілі марки Lancia зустрічаються на українських дорогах не так часто. А днями кореспондентові «Автоцентру» вдалося сфотографувати у Києві досить рідкісну для нашого ринку модель – Lybra. Такі машини випускалися у 1999 – 2005 роках та відрізнялися новим іміджем.
По-перше, увагу привертає кузов у стилі біодизайну, досить подивитися на круглі доброзичливі фари, що випливають із передніх пухких крил. Досить оригінальними вийшли задні ліхтарі – заокругленої трикутної форми. Машину прикрашають традиційна фірмова решітка радіатора, а також хромовані дверні ручки.
Lybra стала першою Lancia, у назву якої відмовилися від літер грецького алфавіту. На відміну від попередника – моделі Dedra – автомобіль отримав ім’я під назвою знака зодіаку – «Терези» (іт. Lybra).
Розробники нової машини хотіли повернути колишню славу автомобілів Lancia, які дарують особливе задоволення за кермом. Ціль полягала в поєднанні в одній машині керованості родстера з комфортом седана. І не випадково тут з’явилася багатоважільна задня підвіска – Bracci Longitudineli Guitadi, з інноваційним подовжньо розташованим керованим важелем.
На Lancia Lybra пропонувалося кілька силових агрегатів на вибір. Це три бензинові двигуни, з чотирма клапанами на циліндр: робочим об’ємом 1,6 л (103 к. с.), 1,8 л (131 к. с.) і дволітровий 5-циліндровий в 150 «конячок». Останній розганяв машину до 210 км/год та забезпечував розгін до 100 км/год всього за 9,6 с. Для любителів економічної їзди були доступні два дизельні мотори: робочим об’ємом 1,9 л (105 к. с.) та 2,4 л (134 к. с.). Коробка передач встановлювалася або механічна 5-ступенева або 4-швидкісна автоматична, марки AISIN.
Незважаючи на всі ці якості, а також досить багату комплектацію (чотири air bag, двозонний клімат-контроль та ін.) Lancia Lybra не вдалося досягти запланованих обсягів продажів у 55 – 65 тис. од. на рік. За кілька років було випущено 164 660 автомобілів із кузовами седан та універсал.