До Міжнародного жіночого дня Mercedes-Benz запустив цифрову кампанію із забезпечення рівних можливостей
Світ, в якому стать більше не є проблемою, тому що бути жінкою в певних областях більше не є винятком. Це тема короткометражного фільму Mercedes-Benz до Міжнародного жіночого дня 2023 року.
У 2006 році Mercedes-Benz однією з перших німецьких корпорацій поставив собі добровільну мету збільшити частку жінок на керівних посадах до 20% до кінця 2020 року. Нині ця частка становить майже 25%.
Оскільки жінки, як і раніше, недостатньо представлені у програмах STEM (наука, технологія, інженерія та математика) та пов’язаних з ними професіях, покращення становища жінок залишається важливою та складною темою. Як наступний крок Mercedes-Benz планує до 2030 року довести частку жінок у вищому керівництві до 30%. Правління Mercedes-Benz Group AG майже на 40% складається з жінок, причому три жінки входять до восьми членів.
У центрі емоційної кампанії фільму – Рима Джуффалі, перша жінка-гонщик у Саудівській Аравії, яка бере участь у перегонах GT World Challenge за кермом Mercedes-AMG GT3. Рима Джуффалі народилася в Джідді в 1992 році. Вона перша жінка-гонщик із Саудівської Аравії. У дитинстві вона цікавилася спортом та автомобілями, а під час навчання у коледжі в США стала фанатом автоспорту та Формули-1. Після отримання ступеня в галузі міжнародних відносин вона отримала права водія в США в 2010 році. А потім пройшла триденний курс навчання водінню гоночного автомобіля – хвилюючий досвід, який справив незабутнє враження.
Коли у 2017 році Саудівська Аравія скасувала давню заборону на керування авто жінками, Рима Джуффалі отримала гоночну ліцензію. Вона брала участь у своїй першій гонці за Саудівську Аравію на чемпіонаті Великобританії F4 у 2019 році. У тому ж році вона стала першою саудівською жінкою, яка брала участь у міжнародній гонці у своїй рідній країні. Рима Джуффалі заснувала свою власну команду Theeba Motorsport у 2022 році та організувала серію стажувань та програм навчання, щоб надати молодим жінкам із Саудівської Аравії ширший доступ до автоспорту. У 2022 році BBC назвала її однією з найбільш надихаючих та впливових жінок світу.
Дія 60-секундного фільму відбувається у школі: місці, яке розповідає історію кількох поколінь героїв обох статей та гендерних стереотипів. Послання: настав час відмовитися від стереотипів і почати сприймати жіночі успіхи як належне, не ставлячи їх стать на перший план.
З 2015 року Mercedes-Benz веде інтенсивний діалог із жінками по всьому світу у рамках своєї міжнародної ініціативи “She’s Mercedes”. Ціль полягає в тому, щоб задовольнити їх індивідуальні потреби в мобільності і запропонувати їм особливий досвід роботи з брендом. У більш ніж 70 країнах платформа дотримується керівного принципу мережі, щоб сприяти відкритому та творчому обміну, що стосується далекоглядних тем майбутнього, сміливості та впевненості у собі. “She’s Mercedes” також міцно зарекомендував себе у всій Mercedes-Benz Group у вигляді цілеспрямованих заходів, таких як навчальні курси та семінари у різних галузях, від продажу та комунікацій до післяпродажного обслуговування. Більш детальна інформація про She’s Mercedes доступна тут.