Музей завода Ford в Детройте подготовил уникальную экспозицию, включающую полную коллекцию «алфавитных» моделей: Model A, Model B, Model C, Model F, Model K, Model N, Model R, Model S, и Model T. Среди экспонатов – редчайший Ford Model B 1904 г. и Model N, ставший концептуальным предшественником Model T. В дни Детройтского автосалона музей Ford будет работать ежедневно.
Відвідувачам Детройтського автосалону (13-28 січня 2019 р.) музей заводу Ford на авеню Пікетт у Детройті запропонує унікальну можливість ознайомитися з повною — та єдиною у світі — колекцією перших моделей Fоrd.
Поряд із відомими кожному моделями Fоrd Model A і Model T у будівлі колишнього заводу Ford будуть представлені інші автомобілі з так званої «алфавітної» лінійки. Постійна експозиція музею поповнилася автомобілями з колекції Ларрі Портера — моделями, маркованими як B, C, F, K, N, R і S. Усі вони, крім Fоrd Model A, були розроблені та випускалися на заводі на авеню Пікетт і вперше опинилися в музеї в межах однієї експозиції.
Найрідкіснішим експонатом колекції є Fоrd Model B 1904 року. Чотиримісний автомобіль має розташований спереду двигун, а його власником був сам Генрі Форд. У світі залишилося лише 6 екземплярів цієї моделі.
Ford Mоdel N є попередником Fоrd Model T — моделі, з якої почалася автомобілізація людства. Model N з розташованим спереду 15-сильним чотирициліндровим двигуном продавалася вдесятеро краще за розкішну Model K із шестициліндровим двигуном. Її успіх переконав Генрі Форда зробити ставку на надійний і простий в обслуговуванні автомобіль, який буде доступним масовому споживачу, — таким став легендарний Ford Mоdel T.
Ford Mоdel T було створено безпосередньо у стінах заводу на авеню Пікетт, що став для Генрі Форда другою домівкою. Спеціально для роботи над революційною моделлю на третьому поверсі заводу організували «секретну кімнату» — огороджений простір площею 80 кв. метрів, на якому розмістилися токарний і свердлильний верстати, креслярські столи та дошка для малювання крейдою. Сьогодні секретну кімнату з усім обладнанням може побачити будь-який відвідувач музею.
Також тут, у невеликому триповерховому цегляному будинку, були зібрані перші 12 000 екземплярів Fоrd Mоdel T із 15 000 000, випущених за весь час виробництва моделі з 1908 до 1927 року. У 1910-му виробництво було перенесено на новий завод до Гайленд-Парку, передмістя Детройта, де Форд вперше ввів конвеєрне збирання автомобілів. Будівлю заводу на авеню Пікетт у 1911-му було продано компанії Studebaker, яка випускала там автомобілі під однойменною маркою до 1933 року.
Музей, зазвичай закритий щопонеділка і щовівторка, у дні автосалону в Детройті буде працювати кожен день. «Алфавітні» моделі з колекції Ларрі Портера залишатимуться в експозиції музею до 2022 року.