
Вантажівки MAN отримають абсолютно новий двигун
Вантажівки сімейства MAN TGS і TGX дуже скоро отримають абсолютно новий двигун D15. Цей рядний 6-циліндровий двигун стандарту ЄВРО 6 приходить на зміну добре відомому мотору D20 і має низку важливих переваг. У нього більша потужність, менша вага і краща паливна економічність при меншому робочому об’ємі. Про це повідомляє MAN Truck & Bus Ukraine на своїй сторінці у Фейсбук.
Двигун D15 має робочий об’єм 9,0 л і пропонується у трьох варіантах потужності: 330, 360 і 400 к.с. Таким чином, він займе проміжне місце між найпотужнішим 6-циліндровим D08 (320 к.с.) і найменш потужним D26 (430 к.с.). Максимальний крутильний момент становить 1600 Нм для 330-сильного варіанту, а з кожним рівнем потужності він зростає на 100 Нм.
З моторним гальмом Turbo-EVBec двигун здатний забезпечити максимальну гальмівну потужність в 350 кВт. Зниженню витрати палива сприяє технологія Common Rail з тиском уприскування 2500 бар, а також агрегати (генератор, компресор і насос системи охолодження), які відбирають потік потужності залежно від необхідного навантаження.
Зменшення маси – одна з найважливіших переваг, оскільки це дає змогу збільшити корисне навантаження автомобіля приблизно на 230 кг. Тому новий двигун особливо вигідний для перевезення палива, мастильних матеріалів, бетону, зерна тощо.
Нагадаємо, що вперше новий 9,0-літровий двигун сімейства D15 компанія MAN Truck & Bus засвітила на найбільшій в Європі сільськогосподарській виставці Agritechnica 2017, яка відбулася в Ганновері.