Ford Mustang став першим в історії автомобілем, що пройшов Нордшляйфе у дрифті
Легендарна Північна петля траси перегонів Нюрбургринг у Німеччині, вона ж «Зелене пекло», — місце, яке мріють відвідати чимало автолюбителів. Ця траса висуває дуже високі вимоги навіть досвідченим пілотам.
А як щодо того, щоб пройти всі 20 км з лишком Нордшляйфе у заносі?
Саме це зробив чемпіон світу з дрифту Вон Гіттін-молодший за кермом свого 900-сильного Ford Mustang RTR із двигуном Ford Performance 5.0 Aluminator XS. Першим в історії*.
Для Гіттіна-молодшого це була «можливість добре провести час, а не показати найкращий час кола». Але все одно у процесі він розігнався до 240 км/год, знищив три комплекти шин і дійшов до 6-ої передачі, входячи у повороти.
Пропонуємо вам насолодитися відео, що зафіксувало цей божевільний заїзд для історії:
*Дрифтинг на Нордшляйфе заборонений, і хоча кілька водіїв пройшли окремі ділянки траси у заносі, заїзд Вон Гіттіна-молодшого є першим проходженням траси у дрифті.
Цитати Вона Гіттіна-молодшого про Нордшляйфе та дрифт
«Нордшляйфе — одна з найлегендарніших трас у світі, і я обожнював фольклор, пов’язаний із «Зеленим пеклом», і ореол небезпеки, що оточує його, з того часу, як себе пам’ятаю. Я вперше потрапив сюди у 2013-му, саме тоді я заприсягнувся, що повернуся й пройду всю трасу в дрифті».
«Дрифт на Нюрбургрингу став найбільшим викликом у моєму житті: люди запитували, чи можливо це в принципі, багато хто не вірив, що водій і автомобіль можуть уціліти після такого випробування. Щось усередині змусило мене взятися за цю справу, щоб відкинути ці сумніви».
«Сподіваюся, перегляд цього відео стане емоційним і яскравим враженням. Люди побачать, що хлопець та його напарник в особі Ford Mustang виходять за межі зони комфорту й можливостей автомобіля. Сподіваюся, що це підштовхне їх самих вийти за свої межі можливого й насолодитися їздою на повну!»
«Я навіть близько не знав «Зелене пекло» так добре, як думав. Коли ти їдеш боком на таких швидкостях, усе змінюється».
«Я виходив за межі власної зони комфорту на більшості дублів».
«Коли ми зупинилися для заміни шин уперше, я був в абсолютному захваті. У мене перехопило подих, я не відчував нічого такого відтоді, як прийшов новачком до Formula Drift».
«На відео ви цього не побачите, але я кілька разів налякав сам себе».
«Мій улюблений кадр у відео — де я на розвороті пускаю камені з-під коліс у дрон. Вийшло просто ідеально».
«Один із найбожевільніших кадрів — стрибок на ділянці Пфланцгартен. Всю ділянку я йшов на величезній швидкості, й одразу після приземлення мені потрібно було виставити машину боком, щоб сповільнитися перед крутим правим поворотом. Жодного міліметра на помилку. Чорт, це було божевілля».
Статистика
- Обмежувач повороту колеса Mustang був установлений на 65 градусів.
- Для дрифту впродовж 20,76 км знадобилося 3 комплекти шин Nitto, які могли б пройти приблизно 144 840 км у звичному режимі.
- Під час зйомок відео був знищений один квадрокоптер.
- Максимальна швидкість під час зйомок становила 241 км/год — більше не дозволяла трансмісія.
- 5-літровий двигун з компресорним нагнітачем Vortech JL Trim Supercharger здатен розвивати від 700 до 900 кінських сил залежно від налаштування.
- Для запису унікальних звуків, що супроводжували проходження траси, у кабіні Ford Mustang було встановлено 6 мікрофонів.