X

Електричний Мінівен Mercedes-Benz EQV випробували арктичними морозами

Полностью электрический минивен Mercedes-Benz EQV в преддверии запуска в серийное производство подвергли длительным испытаниям в районе Северного полярного круга

Електричний мінівен Mercedes-Benz EQV повним ходом готується до запуску в серійне виробництво, заплановане на другу половину 2020 року. А поки що машину (сукупне енергоспоживання: 26,4-26,3 кВт.год на 100 км) вирішили перевірити в екстремальних умовах – лютими морозами, в містечку Аржеплоге (Швеція), що неподалік Північного полярного кола.

Читайте також:
Новий електромобіль Mercedes EQV: вісім місць і 400 км

Упродовж кількох тижнів Mercedes-Benz EQV проходив випробування на витривалість за  температури повітря до мінус 30С. Загалом було залучено близько 30 інженерів, експертів з електроніки і механіків з Mercedes-Benz Vans. Наприклад, вони проїхали замерзлими озерами і перевірили вплив екстремальних холодів на керованість, ергономіку і комфорт, використовуючи спеціалізовані вимірювальні технології. Стартова поведінка і низькотемпературний опір компонентів приводу, програмного забезпечення та інтерфейсів, а також терморегуляція всього транспортного засобу були протестовані в морозних умовах.

Ще один важливий елемент тесту: поведінка під час зарядки. EQV оснащений вбудованою функцією швидкої зарядки, за допомогою якої він може підзарядити батареї від 10% до приблизно 80% ємності лише за 45 хвилин. Це велика перевага, особливо під час руху, але все має функціонувати надійно незалежно від температури.

Читайте також:
Сколько проедет электрический Mercedes-Benz eVito при минус 30 (видео)

Переваги електромобільності в холодних умовах
Mercedes-Benz EQV наочно показує переваги електромобілів навіть у холодних умовах. Так, водії можуть запрограмувати час виїзду через додаток Mercedes me app зі свого будинку або офісу, щоб попередньо обігріти інтер’єр до бажаної температури і розтопити будь-який сніг або лід на вікнах. Якщо EQV підключено до зарядної станції, необхідна для розігріву кількість електроенергії не вплине на запас ходу, оскільки електрика буде братися безпосередньо з мережі. І це плюс для комфорту.

EQV як друга модель технологічного бренду “EQ”
Запуск мінівена Mercedes-Benz EQV на ринок заплановано на другу половину 2020 року. Після кросовера EQC (сукупне енергоспоживання: 20,8-19,7 кВт.год на 100 км) цей електричний MPV є другою моделлю марки, побудованою за технологією Mercedes-Benz “EQ”. EQV поставляється з двома колісними базами на вибір і з допустимою повною масою 3500 кг. Високовольтна батарея вмонтована в підлогу так, що не впливає на місткість салону. За рахунок гнучкого додавання одномісних крісел або сидінь-лавок шестимісний EQV можна переобладнати для перевезення семи або навіть восьми осіб.

Ще одна родзинка EQV – мультимедійна система MBUX з сенсорним екраном, інтелектуальним голосовим керуванням з ключовим словом “Hey Mercedes” і EQ-специфічними дисплеями і налаштуваннями. Вона охоплює EQ-оптимізовану навігацію,  яка, наприклад, автоматично обчислює швидкий, зручний маршрут з обов’язковою наявністю зарядних станцій, зокрема швидкої зарядки. Електромотор приводить у рух передні колеса. Його пікова потужність – 150 кВт (204 к.с.), а максимальний крутильний момент – 362 Нм. Mercedes-Benz EQV може розвивати максимальну швидкість в 160 км/год.