Електричний Mercedes-Benz eEconic вийшов на випробування
Хто ж не знає Mercedes-Benz Econic — законодавця жанру вантажівок з низькорозташованою кабіною, спеціальною розробленою для зручності посадки-висадки операторів комунальної техніки, зокрема сміттєвозів. За 23 роки виробництва ця модель вже двічі суттєво оновлювалася. І ось тепер гряде принципово важлива модернізація — оснащення машини повністю електричною силовою установкою. Новинка під назвою eEconic має вийти на ринок вже в другій половині 2022 року.
А поки що Mercedes-Benz eEconic проходить посилені випробування, під час яких перевіряється безпека, довговічність, працездатність електромоторів і акумуляторів у екстремальних температурах, а також міцність конструкції під час їзди поганими дорогами. На наступному етапі випробувань автомобіль, оснащений надбудовою для збору сміття, передадуть кільком компаніям для пробної експлуатації в реальних міських умовах.
Відзначимо, що в основі Mercedes-Benz eEconic лежить та сама “архітектура” , що і на електричній вантажівці важкого класу Mercedes-Benz eActros, світовий дебют якої відбувся наприкінці червня. Комунальний побратим має колісну формулу 6х2 і розрахований на повну масу 27 т. Він оснащений електричною задньою віссю з двома інтегрованими електромоторами – постійною потужністю 330 кВт і піковою в 400 кВт, що працює в парі з двоступеневою коробкою передач. Двигуни живляться від трьох батарейних блоків, кожен з яких має ємність 105 кВт. У результаті машина здатна проїхати містом близько 100 км.
До речі, особливість експлуатації сміттєвоза, з приватними зупинками, робить вельми затребуваним режим рекуперації-підживлення батарей під час гальмування. А стосовно повноцінної зарядки, то її можливо буде робити через станції потужністю в 160 кВт. З метою створення відповідної інфраструктури зарядних станцій виробник Mercedes-Benz Trucks розпочав стратегічне партнерство з такими компаніями як Siemens Smart Infrastructure, ENGIE та EVBox Group.
Концерн Daimler Truck AG поставила перед собою мету з 2039 році пропонувати тільки CO2-нейтральні вантажівки — в Європі, Японії та Північній Америці. Вже до 2022 року буде створено портфель серійних електромобілів з батарейним живленням, а з 2027 року, його доповнять моделі на водневих паливних елементах. Кінцева ж мета — досягти CO2-нешкідливого транспорту на дорогах до 2050 року.