Дизель-електричні тягачі DAF CF Hybrid вийшли на маршрут
Новітні сідлові тягачі DAF CF Hybrid оптимально підходять для доправлення товарів до супермаркетів у самому серці Нідерландів. А суть – у гібридній силовій установці, яка дає змогу пересуватися населеними пунктами лише на електротязі, забезпечуючи нульовий шкідливий викид і значно менший рівень шуму. А на заміських дорогах у діло вступає дизельний двигун, з яким автопоїзд може подолати сотні кілометрів.
Якщо детальніше про силові агрегати DAF CF Hybrid, то тут встановлено 10,8-літровий турбодизель PACCAR MX – 11 потужністю 450 к.с., електромотор ZF на 75 кВт (100 к.с.) і коробка передач ZF TraXon, спеціально розроблена для гібридної вантажівки.
Електромотор живить батарея ємністю 85 кВт.год, яка заряджається під час руху на дизельному двигуні, коли електромотор працює як генератор. В майбутньому також можна буде скористатися і стаціонарною станцією швидкої зарядки.
Сідловий тягач DAF CF Hybrid, працюючи лише на електротязі, може проїхати від 30 до 50 км, залежно від повної маси напівпричепа. Цього цілком достатньо для роботи в «зелених» зонах міст, де вантажівка забезпечує нульовий шкідливий вихлоп.
“Разом з нашим клієнтом Альбертом Гейном ми завжди шукаємо способи зменшити викиди CO2 в атмосферу”, – говорить Марсель Патер, керівник автопарку компанії Peter Appel Transport, який налічує 680 вантажівок. – «Хоча електричні вантажівки ідеально підходять для міського розвезення, гібридна технологія краща для довгих маршрутів. У місті DAF CF Hybrid працює повністю на електротязі, при цьому встановлений дизельний двигун означає, що машина може їздити різними розподільними центрами в Нідерландах і за кордоном без будь-яких проблем”.