X

DAF представила вантажівку LF Electric з запасом ходу 280 км

Компания DAF Trucks расширяет модельный ряд грузовиков на электротяге и представляет новинку – машину LF Electric

Не за горами той час, коли на міських вулицях ми більше не побачимо дизельних вантажівок — їх замінять машини з нульовим шкідливим викидом. І свіжий тому приклад — компанія DAF Trucks, що стала першим європейським виробником, що почав продаж повністю електричного сідельного тягача – CF Electric, призначеного для роботи у складі автопоїздів повною масою до 37 т.

Пізніше почалося виробництво ще однієї моделі — тривісного шасі CF Electric (6×2), повною масою до 29 т, що оптимально підходить для комунальної сфери. Усі ці машини наїздили сотні тисяч кілометрів і довели свою ефективність.

Тому компанія вирішила розширити лінійку електрифікованих вантажівок новою розвізною моделлю LF Electric. Вона розрахована на корисне навантаження в 11,7 т і має повну масу 19 т. На вибір пропонуються два варіанти колісної бази — 5300 і 5850 мм.

Машина розроблена у співпраці з компанією Dana Inc., яка надала електродвигун. Він розвиває номінальну потужністю 250 кВт, а пікову — 370 кВт. Крутильний момент становить відповідно 1200 і 3700 Нм. На LF Electric, так само, як і на інших електровантажівках DAF, застосовуються літій-феррофосфатні (LFP) батареї. В цьому випадку їх ємність становить 282 кВт.год, що забезпечує максимальний запас ходу до 280 км. Батареї на догоду екологічності не містять кобальту та магнію і мають високу питому енергію на літр. На батареї надається 6-річна гарантія.

Читайте також:
Запас ходу вантажівок DAF CF Electric збільшили вдвічі

На звичайній зарядці (400 В змінного струму, 22 кВт, 3 фази) “наповнити” батарею з 20 до 80% ємності можна за 6,5 години, а на зарядку від 0 до 100% знадобиться 12 годин. Можлива і надшвидка зарядка (650 В постійного струму, 150 кВт) – за 60 хвилин від 20 до 80% ємності і близько двох годин – від 0 до 100% ємності.

Опційно доступний електричний вал відбору потужності 400 В для живлення допоміжного обладнання, такого як холодильна установка або електрогідравлічний кран. Це усуває необхідність в окремому генераторі і дає змогу створити вантажівку з нульовим рівнем викидів.

Нова електрична вантажівка DAF LF Electric буде запущена у виробництво вже в травні, на заводі Leyland Trucks у Великій Британії.