На домашнем автошоу в Париже компания Citroen презентовала целый ряд интересных и смелых новинок.
Компанія Citroen вкотре здивувала сміливістю своїх дизайнерських рішень. Головним шоу-стопером стенду «шевронів» став екстравагантний концепт Cxperience, який представляє бачення майбутнього преміального автомобіля марки.
Citroen Cxperience
Дизайн концепту Cxperience навіяний успішною і популярною моделлю СХ, яку випускали з 1974 по 1999 рік. Дизайнерам вдалося зберегти спадкоємність поколінь і увиразнити характерні для продукції марки акценти.
Зовнішній вигляд хетчбека дає змогу безпомилково ідентифікувати марку машини з будь-якого ракурсу.
Не менш інноваційною є технічна начинка Cxperience. Його оснащено гібридною силовою установкою, яку можна підзарядити. Вона має у своєму складі бензиновий двигун потужністю 200 к.с., 109-сильний електромотор і 8-ступінчасту коробку передач. ДВЗ приводить в дію передні колеса, а електричний двигун крутить задні. Виключно на електротязі автомобіль здатний подолати до 60 км.
Citroen C3
Цього року в компанії вирішили радикально змінити популярний компактний хетчбек Citroen С3.
Зовнішність нового покоління моделі багато в чому нагадує великий C4 Cactus. Автомобіль отримав схожу головну оптику, а на бічних панелях кузова з’явилися пружні захисні накладки Airbump (опція). Крім того, для новинки пропонуються різноманітні двоколірні комбінації забарвлення кузова. Так, зокрема, на вибір пропонується дев’ять кольорів кузова і три кольори даху.
Порівняно з попередником новий Citroen С3 став більшим. Його довжина досягає 3,99 м, ширина – 1,75 м, а висота зросла до 1,47 м. Для підвищення комфорту та збільшення простору в салоні збільшили колісну базу з 2,46 до 2,54 метра. Дизайн інтер’єра моделі також нагадує родинний C4 Cactus. Об’єм багажного відділення С3 досягає 300 літрів.
З цікавих рішень – вбудована в салонне дзеркало відеокамера ConnectedCam. Вона ширококутна (120°), знімає у форматі Full HD і обладнана пам’яттю на 16 Гб. Серед інших опцій новинки – системи контролю рядності руху, допомоги на старті в гору, контролю мертвих зон і втоми водія, а також камера заднього виду. Крім того, автомобіль отримав мультимедійний комплекс з 7-дюймовим сенсорним дисплеєм, підтримкою Apple CarPlay і MirrorLink, а також 3D-навігацією.
Citroen C3 WRC
Крім серійного C3 компанія привезла на салон «бойовий» концепт C3 WRC, що має захищати «шеврони» на трасах ралійного чемпіонату світу. Фінальний варіант боліда буде виконано відповідно до вимог FIA WRC.
Для новинки потужність двигуна збільшили до приблизно 380 к.с. Багато уваги було приділено доопрацюванню аеродинаміки. Зокрема, ширину машини збільшили до максимально дозволених 1875 мм, з’явився новий передній спойлер і заднє антикрило.
Новинка стала легшою за попередника на 25 кг, а також обзавелася спортивним диференціалом з електронним керуванням. Дебют ралійної машини нового покоління відбудеться на знаменитому «Ралі Монте-Карло в січні майбутнього року.