За підсумками 2021 року, компанією DAF Trucks було вироблено близько 60 тис.вантажівок, що є прекрасним результатом, враховуючи глобальну проблему з нестачею напівпровідників через пандемію коронавірусу. Якщо в 2020 році машин важкого класу виготовили 37 тис., то минулого року – вже 49 тис. Відчутне зростання і в легкому сегменті – 9 тис. і 11 тис. од. відповідно
На європейському ринку вантажівок повною масою понад 16 т голландський виробник має частку 15,9% (у 2020 році – 16,3%) і лідирує в сегменті тягачів. DAF також посів перше місце у важкому класі в шести країнах: Нідерландах( 28,5%), Великій Британії (29,4%), Польщі (24,3%), Угорщині (24,8%), Болгарії (23,8%) і Португалії (19,0%). Що ж стосується європейського ринку вантажівок легкого класу, то тут DAF збільшив свою частку з 9,5 до 10,1%.
За межами ЄС у 2021 році компанія реалізувала близько 8600 вантажівок (у 2020 році – 5900 од.). Тут свою роль відіграли великий контракт для Колумбії, а також постачання кількох десятків сміттєвозів для Гани. DAF Trucks також став лідером ринку в Ізраїлі і показав хороші результати продажу в Австралії та Бразилії. За підсумками минулого року на 10% збільшилася поставка двигунів PACCAR для різних виробників автобусів і спецтехніки – було відвантажено 2250 моторів.
Великі сподівання DAF Trucks покладає на нове покоління вантажівок XF, XG і XG+, удостоєних почесного звання «Міжнародна вантажівка року 2022» (International Truck of the Year 2022). Крім того, компанія отримала приз Truck Innovation Award 2022 за тягач на водневих паливних елементах – XF H2. За прогнозами, в 2022 році європейський ринок нових вантажівок повинен досягти показника в 260-300 тис. од, і в цьому буде вагома частка і голландського виробника.