На Женевском Автосалоне 2019 компания Citroen начинает праздновать собственный вековой юбилей – 100 лет смелых решений, инноваций и комфорта, желания подарить людям свободу передвижений и незабываемый автомобильный мир.
Фірмовий стенд Citroën на Женевському автосалоні розподілено на низку тематичних експозицій.
Історична спадщина Марки
- На стенді представлено три культових історичних автомобілі, які знаменують собою найважливіші етапи розвитку Бренду – Type A, Traction Avant і 2 CV. Також представлені сучасні моделі в спеціальній лімітованій версії Origins, яка випущена на честь ювілею компанії.
Динамічний розвиток Бренду
- Успішний, сучасний, гармонійний модельний ряд – запорука нинішніх успіхів Марки. Окрім дебюту спеціальних лімітованих версій Origins, які будуть показані вперше, також буде представлено актуальний флагман Марки – SUV C5 Aircross. Усі моделі демонструють яскравий і сміливий дизайн, а також неперевершений комфорт, що спирається на 100-річний досвід компанії та напрацювання фірмової програми Citroën Advanced Comfort.
- Світовий дебют концепт-кара SpaceTourer The Citroënist – сучасного і “підключеного” вена, який пропонується в парі з велосипедом Rider The Citroënist by Martone. Новий концепт-кар створений як вен, який пропонує місце для відпочинку (ліжко для сну) і роботи (мобільний онлайн-офіс). Ідеальний багатоцільовий автомобіль для любителів пригод, які при цьому завжди хочуть бути “в курсі подій”.
- Презентація гоночного ралійного боліда C3 WRC, який нещодавно переміг у Ралі Монте-Карло, ознаменувавши соту перемогу Бренду в перегонах WRC.
Бачення майбутнього от Citroën
- Світовий дебют концепту Ami One, який наповнений максимальною індивідуальністю і оригінальністю. Це 2-місний повноцінний електромобіль, який ставить цифрові технології в основу нового спілкування з власником/користувачем, пропонує максимум міської мобільності, більше свободи і спокою.
- Фірмовий стенд Citroën є унікальним простором, який ідеально об’єднує яскравий дизайн і комфорт, знаменує собою святкування 100-річного ювілею Марки, пропонує дві контрастні зони: La Maison Citroën – данина історичному минулому і Comptoir Ami One – символ сміливого руху в майбутнє. Крім того, гостей стенду чекає шоу-програма і The Place to C і тест-драйв Ami One.