X

Що гальмує реконструкцію Шулявського шляхопроводу (відео)

Возведение нового Шулявского путепровода идет полным ходом, однако есть факторы, которые ставят под угрозу сдачу объекта точно в срок

Мер Києва Віталій Кличко днями оглянув будівництво нового Шулявського шляхопроводу. Старий міст, який був в аварійному стані, повністю розібрали.
Загалом для зведення нового шляхопроводу потрібно 1700 тонн металоконструкцій і вже виготовлено 1100 тонн, з яких майже половину завезли на будівельний майданчик. До 1 серпня виготовлять інші необхідні металоконструкції.

Перекривати проспект Перемоги для встановлення прогінних частин моста планують двічі, на короткі терміни, причому у вихідні, коли інтенсивність трафіку буде мінімальною. Перше перекриття планують вже цього тижня, коли встановлять перший прогін. Чергове перекриття відбудеться за півтора місяці. Попередньо киянам повідомлять про відповідні зміни руху транспорту.

За словами мера Києва, будівництво Шулявського шляхопроводу ускладнюється кількома чинниками. По-перше, під мостом розміщена станція метро “Шулявська”. По-друге, треба здійснити великий обсяг робіт з перекладання інженерних мереж дощової каналізації, водопроводу, газопроводу, побутової каналізації, мереж зовнішнього освітлення та мереж зв’язку.
Ще один серйозний виклик для швидкого будівництва мосту – затягування робіт зі знесенням частини п’ятого цеху заводу “Більшовик”, на місці якого мають облаштувати один із з’їздів з мосту.

“За мною стоїть п’ятий цех заводу “Більшовик”, який насправді не працює, не виробляє ніякої продукції. Зате там можна придбати китайський секонд-хенд. Нам потрібно знести частину цього цеху, щоб облаштувати ще один з’їзд Шулявського шляхопроводу. Тому знову звертаюся і до Кабміну, і до Фонду держмайна втрутитися в ситуацію. Щоб місту не робили перешкод, адже йдеться про зведення важливого об’єкта транспортної інфраструктури столиці”, – зазначив мер Києва.

Читайте також:
В Киеве перекрыли проспект Победы для проезда гигантской техники (видео)

Крім самого шляхопроводу, до кінця року планують реконструювати підземний пішохідний перехід, прокласти інженерні мережі, облаштувати велосипедну доріжку, здійснити благоустрій території.

Проект реконструкції Шулявського шляхопроводу в Києві передбачає будівництва розв’язки у формі неповного листка конюшини – мосту з трьома з’їздами. Лівоповоротні з’їзди матимуть довжину 293 метрів і 2 смуги руху, правоповоротні довжину 561 метр, – також із 2 смугами руху.
За оцінками фахівців, після реконструкції Шулявського шляхопроводу його пропускна здатність збільшиться на 20 відсотків. Довжина нового шляхопроводу становитиме 158 метрів, він матиме шість смуг руху автотранспорту.