Британская компания LEVC раскрыла подробности развозного фургона Plug-In Новый развозной фургон Plug-In от известного производителя лондонского такси – LEVC получит название VN5. Стали известны и основные характеристики машины
Компанія LEVC (London Electric Vehicle Company) анонсувала назву для свого нового розвізного фургона з гібридною установкою на підзардці Plug-In. Модель отримає ім’я VN5, що можна розшифрувати як фургон з вантажним відсіком на 5 кубометрів.
Відомо, що нова комерційна модель складена на тій самій платформі, що і лондонське таксі – LEVC TX. Машина має вантажопідйомність до 800 кг і може перевозити до двох європалет. Останні зручно завантажувати як через широкі зсувні двері зліва по борту, так і через задні двійчасті з асиметричними (60/40) стулками.
Виробник стверджує, що в повністю електричному режимі VN5 може проїхати до 102 км (цикл вимірювання WLPT), що цілком достатньо для розвезення центром Лондона – середньостатистичний щоденний пробіг фургонів тут дорівнює 75 км, а загальний запас ходу нового фургона з підключенням гібридного режиму (з ДВЗ) досягає 485 км.
Фургон оснащений електромотором потужністю 120 кВт (GKN Driveline eAxle), який приводить задні колеса й аналогічний із серійним гібридним таксі LEVC TX. Електродвигун живлять батареї ємністю 31 кВт.год, також запозичені з лондонського кеба. Передбачено технологію швидкої зарядки від станції на 50 кВт – лише за 30 хвилин. Зазначимо, що машина допоможе добре заощадити як на паливі, так і на обслуговуванні, адже її міжсервісний інтервал дорівнює 40 000 км.
Серійне виробництво гібридного фургона LEVC VN5 розпочнеться на заводі в Ансті (Ковентрі) в четвертому кварталі 2020 року. Очікується, що обсяги випуску фургона становитимуть 70% від усіх виробничих потужностей цього майданчика – 20 000 автомобілів на рік. Тобто на долю VN5 припаде близько 14 000 машин, а решта 6000 – на таксі TX.