Borgward посилює команду дизайнерів і маркетологів
Цього року склад команди компанії Borgward поповнить плеяда нових фахівців у сфері маркетингу й дизайну. Як ми вже писали раніше, шеф-дизайнером компанії і членом ради директорів став Андерс Вармінг. У минулому 43-річний датський дизайнер відповідав за зовнішність автомобілів марки Mini. Днями стало відомо, що під його керівництвом працюватиме 37-річний бельгійський дизайнер Давид Наполеон Жено.
За його плечима великий досвід роботи в компаніях Audi, Renault, SEAT, Hyundai та Kia. Зокрема Давид брав активну участь у створенні таких моделей Kia, як Pro-cee’d (2010), Sportage (2015 р.) і GT Concept (2011). У компанії йому доручено очолити європейську команду дизайнерів.
«Наразі в автомобільній індустрії відбувається процес перетворення, – коментує своє рішення Давид Жено. – Саме тому я вважаю, що це ідеальна відправна точки, щоб почати роботу з командою експертів зі створення дизайну автомобілів Borgward, що відповідатиме сучасним умовам».
Крім Жено команду відродженої компанії поповнить Томас Каетано, який посяде місце виконавчого директора глобального просування бренду та маркетингу.
На цій посаді в команді маркетологів Томас Каетано підкорятиметься Того Анлікеру. До переходу в Borgward Каетано обіймав провідні посади у сфері маркетингу в компаніях Volvo і Opel.
Нагадаємо, компанію Borgward заснував Карл Боргвард у 1919 році в Бремені. Вона виробляла автомобілі аж до 1961 року. За короткий проміжок часу було налагоджено випуск широкого асортименту продукції. Він охоплював легкові автомобілі, автобуси, вантажівки та спецтехніку на їхній базі, катери, електромобілі і навіть вертольоти. Компанію було відроджено минулого року. Штаб-квартира розташована в Штутгарті, а фінансову підтримку забезпечив відомий китайський автовиробник – Foton Motor. Виробництво нових автомобілів відродженого бренду здійснюватиметься в Китаї.