X

BMW i8 получил награду Engine of the Year Award 2016

Гибридная система привода с подзарядкой от электросети BMW i8 возглавляет свой класс уже второй год подряд в мировых ведущих конкурсах двигателей.

Дотримуючись свого загального успіху та перемоги у двох категоріях минулого року на International Engine of the Year Awards, гібридна система приводу з підзарядкою від електромережі BMW i8 в черговий раз здобула першість у своєму класі – 1,4 та 1,8-літрів робочого об’єму – у цьогорічному конкурсі. Успіх BMW Group в Engine of the Year Award 2016 є ще одним доказом потенційної продуктивності технологічного пакета Efficient Dynamics, яка з 2007 року забезпечує безперервне підвищення задоволення від водіння і в той же час скорочення споживання палива і шкідливих викидів.

The International Engine of the Year Awards було започатковано в 1999 році. З тих пір, енергоблоками розробленими для моделей BMW, отримано в цілому 67 відзнак та загальних перемог. Щороку група суддів-експертів, що складалася цього разу з 63 автомобільних журналістів з 31 країни світу, відбирає кращі екземпляри в численних категоріях. Призери були нагороджені в середу, 1 червня 2016 на фоні виставки Engine Expo в Штутгарті.

Гібридна система приводу з підзарядкою від електромережі, яка живить BMW i8, поєднує в собі продуктивність спортивного автомобіля з економією палива набагато меншої моделі. Двигун внутрішнього згоряння з трьома циліндрами BMW i8 розвиває 170 кВт / 231 к.с. і приводить в рух задні колеса, в той час як 96 кВт / електричний двигун 131 к.с.черпає енергію від літій-іонного акумулятора, який можна заряджати від звичайної домашньої розетки і посилає свою потужність на передню вісь. Ця особлива гібридна система, розроблена і виготовлена в BMW Group, має дальність ходу до 37 кілометрів (23 миль) у їздовому випробувальному циклі ЄС і максимальну швидкість 120 км / год (75 миль в годину) на одній тільки електроенергії, в поєднанні з першокласним зчепленням коліс автомобіля з дорожним покриттям – це дає можливість потужного прискорення і динамічно-зміщеного розподілу енергії при проходженні поворотів.

.

Висока вихідна потужність двох джерел живлення призводить в рух задні колеса і використовує електричний імпульс від гібридної системи, що забезпечує характерне для BMW задоволення від водіння, і в той самий час пропонує принципово нові рівні ефективності. Розгін від 0 до 100 км / год (62 миль в годину) займає всього 4,4 секунди, комбінований режим витрати палива – розрахований у їздовому випробувальному циклі ЄС для гібридних транспортних засобів – становить 2,1 л на 100 км (134,5 милі на галон витраченого палива) плюс 11,9 кВт / год електроенергії. Це відповідає 49 грамам викидів CO2 на кілометр.