X

BMW Group показала всю лінійку автомобілів групи Hommage

Под слоганом BMW «The Next 100 Years» («Следующие 100 лет»), компания впервые собрала воедино линейку автомобилей и мотоциклов BMW Hommage, которые были созданы за последние годы.

Екземпляри було представлено на спеціальній виставці під назвою “Hommage and Concept Vehicles” у Padiglione Centrale на Villa Erba  разом з більш давніми моделями, які надихнули інженерів на їх створення.

Серія Hommage є своєріднім провідником компанії в майбутнє, саме завдяки дослідженням і експериментам  з ефектним дизайном. “З нашими автомобілями Hommage ми покажемо, як ми пишаємося своїм корінням – і, водночас, наскільки значною наша історія може бути для нашого майбутнього,” говорить Адріан ван Хойдонк, старший віце-президент BMW Group Design. “Історичні базові точкі цих  автомобілів – використання провідних інновацій, яскравий дизайн і видатні досягнення інженерного мистецтва, що зумовило  їх значний вплив  на довгий період часу. Hommage надали свого унікального характеру сьогоденню – як технічно, так і з точки зору дизайну”.

Так само, як  BMW 2002 Hommage і BMW Motorrad R 5 Hommage, провідні авто серії Hommage, поряд з їхніми історичними натхненниками, вперше всі разом в цьому році  на Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2016:

BMW M1 Hommage (2008)

Hommage BMW M1 перший в лінійці Hommage автомобіль, який BMW Group Design представила на Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2008, щоб відзначити 30-річчя BMW M1.

BMW 3.0 CSL Hommage (2015)

Для створення цього автомобіля команда BMW Group Design повернулася до BMW 3.0 CSL. Передчасно класичний, знаковий BMW купе 1970-х років.

BMW Concept Ninety (2013)

Створенний до 90-річчя BMW Motorrad. Привабливий дизайн і виготовлені на замовлення деталі надають  BMW Concept Ninety ексклюзивності та вишуканості.

BMW 328 Hommage (2011)

Уперше BMW 328 Hommage був відкритий світовій публіці у 2011 році з нагоди святкування 75-річчя легендарного гоночного автомобіля BMW 328.

BMW Concept Coupé Milla Miglia (2006)

Цей автомобіль є символом автоспорту. Він уособлює спортивний дух та успіх бренду BMW, над яким десятіліття за десятиліттям працювали інженери та водії, щоб досягти ще більших висот. Його сучасний зовнішній дизайн – чіткі лінії та асиметричні елементи – створюють зв’язок між славою минулого та переспективним майбутнім.

MINI ACV 30 (1997)

Уперше компанія продемонструвала концепт Mini Cooper  у січні  1997 на Monte Carlo Rally.