Автопервістки з Черкас - як все починалося
19 грудня 1966 року Державна комісія прийняла в експлуатацію Черкаський авторемонтний завод, який згодом виріс у підприємство з випуску широко відомих українських автобусів «Богдан».
Спочатку підприємство призначалося для капітального ремонту автобусів ПАЗ-652. Проектна потужність його складала 1500 відремонтованих машин на рік. Перші такі машини вийшли з його воріт уже у грудні. 1969 року завод взявся за ремонт нової моделі – ПАЗ-672.
Цього ж року підприємство вийшло на повну проектну потужність та до 1993 року було відремонтовано 25 115 автобусів.
Цікаво, що ще 1972 року на заводі було збудовано спеціальний цех, який без особливого розголосу виробляв суто військову продукцію. Це були хіміко-радіологічні лабораторії на базі повнопривідних ЗІЛ-157, ЗІЛ-131 та ГАЗ-66. До 1993 року виробили 1235 таких машин.
1992 року завод фактично припинив ремонт автобусів і взявся за продукцію, яка в умовах ринку мала непоганий попит. Це були причепи ПА1 для легкових автомобілів, а також вантажні фургони ІЖ-2715, які завод переобладнав на вантажопасажирські машини.
15 липня 1993 року завод було приватизовано і наступні рік було створено ВАТ «Черкаський авторемонтний завод». 1996 року там стали переобладнати фургони «Газель» на 12-містні мікроавтобуси та вантажопасажирські машини. Окрім того, освоїли випуск автомобільної ремонтної майстерні на базі КрАЗ-260М (6х6).
1998 року розпочався новий етап розвитку підприємства. Контрольний пакет його акцій придбав концерн «Укрпромінвест» та управління активами черкаського заводу було доручено компанії «Богдан», яка входила до складу цього концерну.
Акціонери вирішили налагодити випуск автобусів малого класу, які мали замінити маршрутки, виготовлені з вантажних фургонів. Розробку принципово нового для України автобуса із використанням агрегатів японського автогіганта Isuzu отримали ВАТ «Укравтобуспром». Цей провідний тоді в країні науково-дослідний інститут з автобусобудування успішно впорався із завданням. І вже 1999 року на заводі розпочався випуск міських автобусів А091, які отримали українське ім’я «Богдан». А 12 листопада 2000 року підприємству дали нову назву – ВАТ «Черкаський автобус».