X

«Автомобіль року в Україні 2018». Рекордний пробіг

Профессиональное жюри конкурса «Автомобиль года в Украине 2018» начало свою работу с масштабного тест-драйва 21 новых автомобилей, ставших претендентами на звание лучшего автомобиля страны.

У листопаді нинішнього року стартує традиційний конкурсі «Автомобіль року в Україні 2018». Підготовка до його проведення триває повним ходом.

Цього року журі та претендентів на престижний титул чекають різні інновації.

Уперше в історії конкурсу організатори акції «Автомобіль року в Україні» уклали договір з незалежною міжнародною аудиторською компанією Baker Tilly, яка інспектуватиме проведення конкурсу з початкового етапу і до визначення переможців.

Другою інновацією стала можливість для всіх учасників журналістського журі провести ознайомлювальний тест-драйв автомобілів, які претендують на перемогу. Перший з них зібрав 21 автомобіль, наданий 14 брендами.

Літній заїзд 21 автомобіля став найбільшим порівняльним тест-драйвом в історії української автожурналістики

Для легковиків і кросоверів

Для більш детального ознайомлення з автомобілями тест проводився дорогами Київської та Чернігівської областей, а потім на двох трасах – для легковиків і кросоверів. Позашляхова траса в перший день була по-справжньому складною з глибокою колією і мокрим брудом. Так що проїхати нею можна було тільки справжнім професіоналам.

Пробіг стартував з АЗК ОККО на Броварському проспекті, де машини заправилися, а журналісти підкріпилися сніданком і смачною кавою

Маршрут для легкових автомобілів був не з простих. Спочатку – ділянка асфальту з глибокими ямами і пухким асфальтом. Потім – звичайна українська дорога. А наостанок – ділянка з відмінною асфальтованою дорогою з кількома «ралійними» поворотами.

Позашляхова траса була доволі складною для міських кросоверів. Але ні бруд, ні глибока колія, ні сипучий пісок не зупинили журналістів. До їх честі, жодну машину не довелося витягати зі сторонньою допомогою. Щоправда, після першого ж заїзду автомобілі стали брудними «від коліс до вітрового скла». На другий день трасу роз’їздили – і екстриму поменшало

Цього разу  журналісти не виставляли претендентам бали, а лише суб’єктивно оцінювали їх в різних умовах і робили для себе відповідні висновки. Через пару місяців буде другий етап тестування, а після серії заїздів професійне журі зможе відповідальніше підійти до вибору найкращих автомобілів у класі і в абсолютних номінаціях. Адже всі автомобілі оцінювалися в однакових умовах у своєму конкурентному середовищі. Адже, навіть на першому заїзді можна було порівняти майбутніх претендентів у класі. Наприклад, в компактному порівнювали Hyundai Accent з Kia Rio і Ravon R4. У С-класі – седани Renault Медапе, Honda Civic. Серед кросоверів одного класу воювали Mercedes-Benz GLA і Seat Ateca, а також Skoda Kodiaq, Mazda CX-5 і Ford Kuga. А в преміум-сегменті зійшлися Lexus IS, Mercedes-Benz E-Class All-Terrain і Volvo V90 CC. Самі по собі виступали хетчбек А-класу Ravon R2 і заряджений хетч Seat Leon Cupra. Деякі з зазначених автомобілів були представлені в двох модифікаціях – з бензиновим і дизельним двигунами. Цікаво, що всі автомобілі, що брали участь у тесті, були з автоматичними трансмісіями.

Серед інших споживчих якостей автомобілів журналісти оцінювали, чи вміщаються у підстаканники тестованих машин нові алюмінієві баночки «Боржомі»

Нагадаємо, що всеукраїнська акція «Автомобіль року в Україні 2018» визначає найкращі автомобілі, презентовані в Україні з 20 листопада 2016 р. до 20 листопада 2017 р. Переможців обирають за підсумками голосування громадського та журналістського журі. В рамках роботи останнього проведуть відбір автомобілів-фіналістів, які потім пройдуть тестування на знаменитій гоночній трасі «Чайка».

Автопробіг пройшов за підтримки оливового партнера акції – компанії «ТОТАЛ Україна»

Після підрахунку голосів у лютому 2018 року відбудеться урочиста церемонія нагородження переможців рейтингу «Автомобіль року в Україні 2018».