Сьогодні автомобілем з гібридною силовою установкою, що підключається – Plug-in-Hybrid вже не здивуєш. Такі машини є у лінійці практично кожного великого виробника. Інша річ 35 років тому. На Франкфуртському автосалоні 1989 року було презентовано концепт-кар Audi Duo. Він був розроблений на базі серійного універсалу Audi 100 Avant покоління C3.
Якщо передні колеса автомобіля рухалися 5-циліндровим бензиновим двигуном в 136 к. с., то задні – 9-кіловатним електромотором. Останній живили нікель-кадмієві батареї, але він міг активуватися тільки на нерухомому автомобілі.
На наступному Франкфуртському автосалоні – у 1991 році дебютувала вже більш досконала машина Audi Duo. Вона отримала фірмову систему постійного повного приводу Quattro. Як основний силовий агрегат на машині служив 4-циліндровий дволітровий 114-сильний бензиновий мотор. А ось електродвигун потужністю 21 кВт коли було потрібно приводив у рух задні колеса. У суто електричному режимі привід на передні колеса вимикався, і машина могла розганятися до 65 км/год. Запас ходу до 80 км забезпечували натрій-сірчані акумулятори.